Ik wil een wab cam gaan halen maar welke kan ik het best nemen voor een redelijk prijsje (rond 125-150 piek)
Dexxa webcam (Logitech) bij Dixons f.69,95.=
Op zaterdag 28 april 2001 21:25 schreef DE_Michiel het volgende:
Ik wil een wab cam gaan halen maar welke kan ik het best nemen voor een redelijk prijsje (rond 125-150 piek)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, die is zeker goed... Als ik m''n complete PC heb, ga ik er ook zo eentje halen... Of ik moet nog zoveel geld overhebben dat ik ''n digitale camera kan kopen.
Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik heb zo''n Dexxa van de Makro gekocht voor 58 piek. Bij de Dixons is ie 68 piek. die cam heeft precies dezelfde specs als de Logitech Quick Cam Express, alleen is de software van Dexxa iets minder.
Ik heb gister ook zo''n dexxa ding gekocht. Mooi dingetje, kleur is ook wat mooier dan de logitech. Naja, de buitenkant. Ik vind de kwaliteit van de cam niet uitbundig, maar ik heb er genoeg aan.
Geeft ie redelijk beeld of, zie je alleen zwart/wit;)?????Op maandag 30 april 2001 00:11 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Ik heb gister ook zo''n dexxa ding gekocht. Mooi dingetje, kleur is ook wat mooier dan de logitech. Naja, de buitenkant. Ik vind de kwaliteit van de cam niet uitbundig, maar ik heb er genoeg aan.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Uhm, hij geeft wel netjes beeld.
Ik wil uhm wel ff voor je aanzetten...
Ik wil uhm wel ff voor je aanzetten...
Verwijderd
Die Dexxa heeft een leuk beeld voor 58 gld.
Voor zo`n prijs moet je niet zeuren, dan moet je gewoon wat meer geld neerleggen en een duurdere kopen.
Voor zo`n prijs moet je niet zeuren, dan moet je gewoon wat meer geld neerleggen en een duurdere kopen.
als je alleen beetje voor netmeeting en een beetje als WEBCAM wilt gebruiken kan zo''n ding van 58 gulden zat heb ook zo''n goedkoop logitech geval ergens onder het bed liggen zat gratis bij me pa''s z''n pc consument
maar als je ook foto''s er mee wilt maken zou ik voor een betere gaan die webcam''s van kodak, duurdere philips, 3com, en intel® of zo''n creative webcam go maar dan praat je al over de 200 tot 400 gulden maar helaas zijn alle webcams zeer gevoelig tegen ligt als het al een beetje donker is valt er niks meer te zien en als het vol op licht is zijn blijven die dingen nog steeds donker
heb je toevallig geen (digitale)video camera die kun je zo op tv in van videokaart doen en netmeeting bijv. vind em dan ook en elk inet webcam share progje ook
maar als je ook foto''s er mee wilt maken zou ik voor een betere gaan die webcam''s van kodak, duurdere philips, 3com, en intel® of zo''n creative webcam go maar dan praat je al over de 200 tot 400 gulden maar helaas zijn alle webcams zeer gevoelig tegen ligt als het al een beetje donker is valt er niks meer te zien en als het vol op licht is zijn blijven die dingen nog steeds donker
heb je toevallig geen (digitale)video camera die kun je zo op tv in van videokaart doen en netmeeting bijv. vind em dan ook en elk inet webcam share progje ook
Ik heb ook zo''n dexxa gekocht bij Dixons, daarna bij Logitech de Software gedownload.
Werkt perfect:)
Werkt perfect:)
Verwijderd
Volgens menige review is de kleur van de phillipsen het echts en de rest is ook dik inorde. Voor 100 piek krijg je de TuoCam XS.
Pagina: 1