[BC3] mijn pc neemt af te toe een pauze :(

Pagina: 1
Acties:

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:53
sinds ik mijn nieuwe kast heb (Antec Performance Series ATX Case (SX830 EC))
en al m''n spul erin heb gedaan heb ik last van een erg vervelend probleem, m''n pc stopt er soms mee, er klinken dan 3 korte piekjes uit m''n pc speaker en dan bevriest het beeld en stopt alles, druk ik dan op een toest of beweeg ik de muis, piept ie ook een keertje en gaat ie gewoon weer verder, het gebeurt op een willekeurig moment, tijdens opstarten, afsluiten, als ik gewoon werk, en zelfs als ik helemaal nix doe, onder WIN 98 SE en onder Linux, soms 10 x in een minuut, soms een uur lang niet, maar ik doe nix geks ofzo als ie dat doet.

ik heb m''n standby funcies al uitgezet in m''n bios, maar dat maakt niet uit. verder weet ik ook niet waar het aan ligt, heb al een hoop geklooit in m''n bios maar nix helpt.

weet iemand waar dit aan zou kunne liggen?

alvast bedankt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
drie piepjes en dan weer 1 als je op een toets drukt / muis beweegt
is volgens mij dat ie spontaan op stand by springt en er weer af komt als je muis beweegt of op een toets drukt.
je zegt dat je alle standby functies in je bios hebt uitgezet, maar check in windows ook ff want die wil nog wel es rare dingen uithalen (configuratiescherm --> engergieopties)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

3 piepjes heeft te maken met je keyboard/muis

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 21:09 schreef realcoyote het volgende:
3 piepjes heeft te maken met je keyboard/muis
nope 3 piepjes is bij mijn pc als ie op standby gaat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:53
jah ik heb al bij windhoos gekeken, maar het gebeurd ook voor dat windows opgestart is, het gebeurd nadat het BIOS is geweest, en het gebeurd ook bij linux (vaker zelfs).

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Er zou wel eens een aansluiting voor ''n standby-knop op het mainboard kunnen zitten, heb je daar niet perongeluk een LED of iets opgezet (wat voor ''n twijfelachtige af&toe-doorverbinding zorgt) :?.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• BC3 Victim
check de temperatuur eens van het bakkie, het kan zijn dat hij overhit raakt, gaat beepen en zichzelf dan uitschakelt, heb ik ook gehad op mijn cellie 466, is na een hoop geknoei wel opgelost

Grtz,

Pagina: 1