De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[edit]
DVD speler, soundblaster 5.1 en audio video reciever met hele goede boxen, kost wat, maar dan heb je wel een leuke thuisbios
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
het intern geheugen vind ik zelf genoeg, waarom nog meer?? misschien wel een grotere hdd, maar welke dan?
Enne zet iig Win2k op zo''n systeem. Dat komt onder Winme/Win98SE niet tot z''n recht
En misschien een SCSI HD voor windows nemen (lekker snelle toegangstijd). misschien wel duur, maar als je toch geld wil uitgeven..
Hieronder mijn veranderingen aan je lijstje
MSI K7T Turbo - Asus A7M266
AMD Thunderbird 1,33 Ghz 266 Fsb
256 MB RAM - 512 MB ram of meer
Maxtor 20,4 GB - 2*Maxtor 40 Gb in raid0
ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB - GeForce 3
Creative SB Live! 1024 - SB 5.1 Player of platinum
Philips 19 inch schermpje - Iiyama 19" of groter
AOpen 1040 Pro - Toshiba 16/48
Philips 8/4/32 brander - Plextor 16/10/40
En een losse CD-Rom speler erbij nemen, Kenwood 72x truespeed
Zo heb je wel een relaxed systeempje als je wilt upgraden
maar goed in zo''n systeem is 20GB wel erg weinig ja daar kan dan ook best nog wel een 80GB schijf van af
...
Heb je al een kleuren laser printer??
Koop een gf3
Koop een paar scsi schijven
Koop een 22"
met andere woorden, waarom zou je wat moeten veranderen??
| I've got permission to color outside the lines |
:-)
Overigens, ik hoef geen GF3, mijn Ultra is supervet joh, en trouwens, over 1 jaar ofzo worden die gare functies van de GF3 pas benut ik games, dan zitten die functies op alle videokaarten, dus dan scoor ik dan de snelste die er dan is....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
| I've got permission to color outside the lines |
Als je geld teveel hebt, moet je idd raid nemen, en 2 starkke schijfjes erbij. idd een plex 16X, toch minimaal 512 mb ram (dit is een beetje min
Een kenwood 72x is ook wel leuk, en vooral wat extra koeling. Want standaard zuigt
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life