[BC3] Asus K7V - 3com 905 B/C conflict

Pagina: 1
Acties:

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Ik was gister op een lan toen deed mijn netwerkkaart (3com ethernet xl 905B) het niet (hij werd goed herkend en geinstald door windhoos) dus ik ff. alles nagecheckt (kabel switch enz.) Dus ik denk dan zal mijn nic wel kappot zijn dus ik leen ff. een andere kaart van een vriend van me (3com ethernet XL 905C)Alle drivers geinstald (die van 3com de standaard windhoos drivers deden het dus ook niet)Deze had het zelvde probleem
(krijg geen ip kom niet op het netwerk) Het netwerk funcitioneerde verder goed (37 andere users) Dus ik denk het is weer zon windhoos fout :r Ik ff. win me opnieuw geinstald weer niets !! toen heb ik mijn proc terug geclockt nog steeds niets !!! Toen het ik mijn hele rotzooi weer ingepakt en ben naar huis gegaan :(:(:( Iemand enig idee waar het probleem zit verder heb ik:

Asus K7V
Athlon classic 700@900
Viper II
SB live! player 1024
3com ehternet xl 905B :r
20 gig maxtor dingetje
en een dvd spelertje
en wat fans

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

Verwijderd

Ik heb ze beide in een K7V gehad zonder enig probleem. Moet dus gewoon kunnen. Misschien ff checken of ze een Irq sharen.

• Koekie007

Koekie007

Topicstarter
nope geen dubbele irq''s

Verwijderd

Nu zie ik het pas. Win ME :r

Dat heb ik op de K7V nooit gedraaid.
Wel Win98SE en W2K. Voor betere netwerkperformance is Win98SE sowieso beter laat staan W2k of XP. Is ook betere support voor. Win98SE of W2K moet sowieso werken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je in je bios BYTEMERGE uitstaan?!?!?!?!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Koekie007

Koekie007

Topicstarter
Win2k heb ik gehad maar dat gaf veel problemen met 3D appz en games met mijn viper II ik ga weer win 2k proberen als ik volgende week mijn radeon krijg ... :)

Pagina: 1