De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Flame intended
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat is er met VobisOp zaterdag 28 april 2001 17:40 schreef snnasss het volgende:
Vobis?????????????????????????????????????????????????
maar ja dat is niet zo vlakbij
Verwijderd
Net of dell een service contract opstelt voor 1 PCOp zaterdag 28 april 2001 18:34 schreef bwe het volgende:
on site?
dat wordt dell, let maar op...
Je kunt ook mij fulltime in dienst nemen
www.sww.nl
heb er nu al drie pc''s besteld voor de zaak, en alles perfect geregeld.. zijn overgestapt van onze oude leverancier naar hen..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Op zaterdag 28 april 2001 17:40 schreef snnasss het volgende:
Vobis?????????????????????????????????????????????????
Verwijderd
Op zaterdag 28 april 2001 18:54 schreef changethislater het volgende:
[..]
Net of dell een service contract opstelt voor 1 PC
he?
standaard krijg je on-site garantie van dell, na 1 jaar wordt het collect&return..
Verwijderd
gaaf man, is ook een beetje mijn droom...Op zaterdag 28 april 2001 19:19 schreef rnmt het volgende:
Ja...nu moet ik natuurlijk mijn eigen bedrijfje noemen:
www.CrazyPC.nl
maar wat kut is, mijn baas betaald me teveel, shit happens..
www.CrazyPC.nl
Throw me a freakin' bone here
Verwijderd
(beetje offtopic)Op zaterdag 28 april 2001 19:40 schreef rnmt het volgende:
..je hoeft toch niet te stoppen met werken..ik doe het met nog 2 anderen (zij werken gewoon en ik "studeer" / sta ingeschreven als student)
www.CrazyPC.nl
dus geen magazijn, geen winkel, alles jit?
(just in time)
ik zou graag systemen willen bouwen, high-end game bakken.. ik doe dat nl al een tijdje voor bekende&familie, ik kan er ook werk van maken denk ik..
..om even van de situatie gebruik te maken...daar is tie weer: www.CrazyPC.nl
Throw me a freakin' bone here
Verwijderd
Verwijderd
Is toch jouw angst die op geen enkele basis gestoeld is?!Op zondag 29 april 2001 02:30 schreef tineau het volgende:
www.perfect-systems.nl de enige site waar ik online iets durf te bestellen! En Norrod, maar dan haal ik het zelf wel op!
NOT
die kolere lijers daar wouden me wel helpen om m''n kapotte modempje te fixen maar dat koste me dan rond de 300 piek..
KOM OP 300 BALLEN OM EEN MODEMPJE TE REPAREREN, DAAR KOOP JE EEN PAAR NIEUWE VOOR
en toen ik zei dat dat dikke oplichterij was hebben ze me vriendelijk voor "tering patient die geen verstand van computers heeft" uitgescholden en me de deur gewezen..
dat noem ik pas service