[BC3] Mag van Baas PC kopen - waar?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik mag van mijn baas een nieuwe PC kopen. Ik wil zelf de componenten uitkiezen, maar de inkel moet ''m in elkaar zetten. Er komt o.a. een 17" TFT bij >:) leuke baas dus 8-)
Ik wil onsite garantie. Mijn bedrijf zit in Amsterdam.

Mijn baas komt niet verder dan "Office Center" |:( Waar kan ik het best bestellen? Informatique?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lijkt me geen verkeerde... ruim assortiment, buitengewoon goeie service en als prijs geen probleem is zou ik hem daar of bij een vergelijkend bedrijf bestellen.

Verwijderd

Je mag hem bij mij kopen. Wel een pentium dan anders moet ik elke dag langs komen :+

Flame intended *D

• BC3 Victim
Vobis in Apeldoorn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vobis?????????????????????????????????????????????????

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 17:40 schreef snnasss het volgende:
Wat is er met Vobis

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Bij dell kan je ook hele leuke speeltjes kopen als het budget niet uitmaakt :)

• BC3 Victim
norrod roels hard..
maar ja dat is niet zo vlakbij

Verwijderd

on site?
dat wordt dell, let maar op...

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 18:34 schreef bwe het volgende:
on site?
dat wordt dell, let maar op...
Net of dell een service contract opstelt voor 1 PC :) Het is moeilijk om iets met onsite service te krijgen. Meestal iets van een pic up service.

Je kunt ook mij fulltime in dienst nemen ;)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik zou voor sww gaan.
www.sww.nl

heb er nu al drie pc''s besteld voor de zaak, en alles perfect geregeld.. zijn overgestapt van onze oude leverancier naar hen..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

SWW IDD, goede zaak

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Vobis.. |:(
Op zaterdag 28 april 2001 17:40 schreef snnasss het volgende:

Verwijderd

[quote]
Op zaterdag 28 april 2001 18:54 schreef changethislater het volgende:

[..]

Net of dell een service contract opstelt voor 1 PC :) Het is moeilijk om iets met onsite service te krijgen. Meestal iets van een pic up service.

he?
standaard krijg je on-site garantie van dell, na 1 jaar wordt het collect&return..

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ja...nu moet ik natuurlijk mijn eigen bedrijfje noemen:

www.CrazyPC.nl *D

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 19:19 schreef rnmt het volgende:
Ja...nu moet ik natuurlijk mijn eigen bedrijfje noemen:

www.CrazyPC.nl *D
gaaf man, is ook een beetje mijn droom...

maar wat kut is, mijn baas betaald me teveel, shit happens.. :)

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

..je hoeft toch niet te stoppen met werken..ik doe het met nog 2 anderen (zij werken gewoon en ik "studeer" / sta ingeschreven als student) :P

www.CrazyPC.nl

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 19:40 schreef rnmt het volgende:
..je hoeft toch niet te stoppen met werken..ik doe het met nog 2 anderen (zij werken gewoon en ik "studeer" / sta ingeschreven als student) :P

www.CrazyPC.nl
(beetje offtopic)
dus geen magazijn, geen winkel, alles jit?
(just in time)
ik zou graag systemen willen bouwen, high-end game bakken.. ik doe dat nl al een tijdje voor bekende&familie, ik kan er ook werk van maken denk ik..

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Inderdaad geen magazijn..just een online shoppie

..om even van de situatie gebruik te maken...daar is tie weer: www.CrazyPC.nl :P

Verwijderd

www.perfect-systems.nl de enige site waar ik online iets durf te bestellen! En Norrod, maar dan haal ik het zelf wel op!

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 02:30 schreef tineau het volgende:
www.perfect-systems.nl de enige site waar ik online iets durf te bestellen! En Norrod, maar dan haal ik het zelf wel op!
Is toch jouw angst die op geen enkele basis gestoeld is?!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
Vrijmarkt Utrecht 8-)

• BC3 Victim
haha nee als je echte goede kwaliteit parts wil hebben en een hele goede klanten service moet je naar comptronix in veendam

NOT

die kolere lijers daar wouden me wel helpen om m''n kapotte modempje te fixen maar dat koste me dan rond de 300 piek..

KOM OP 300 BALLEN OM EEN MODEMPJE TE REPAREREN, DAAR KOOP JE EEN PAAR NIEUWE VOOR

en toen ik zei dat dat dikke oplichterij was hebben ze me vriendelijk voor "tering patient die geen verstand van computers heeft" uitgescholden en me de deur gewezen..

dat noem ik pas service :) :) :)

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 18:55

mbr

Pagina: 1