De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hand op de processor leggen, als ie verkoold is het je processor 
Greetingz,
Greetingz,
Verwijderd
Waarom wil je dat nu nog es weten 
En ik denk dat het inderdaad wel aan die cyrix lag... vriend van mij had zo''n ding ook, en dat waren toch wel zulke ongelooflijke kankerdingen... een k6-2 was nog 2x zo goed (zonder overdrijven).
En ik denk dat het inderdaad wel aan die cyrix lag... vriend van mij had zo''n ding ook, en dat waren toch wel zulke ongelooflijke kankerdingen... een k6-2 was nog 2x zo goed (zonder overdrijven).
Verwijderd
Valt best mee die Cyrix. Alleen een klote FPU, maar dat is middels door AMD met hun Athlon opgelost 
Zal met andere brakke componenten te maken hebben. Heb je snel met een goedkope proc. Als je een P4 systeem met net zulke brakke componenten bouwt, heb je weer een crashende computer.
PS Knap dat je zolang kan volhouden met zo''n traag systeem.
Zal met andere brakke componenten te maken hebben. Heb je snel met een goedkope proc. Als je een P4 systeem met net zulke brakke componenten bouwt, heb je weer een crashende computer.
PS Knap dat je zolang kan volhouden met zo''n traag systeem.
soms heb je een maandag morgen chips baksel.
Hoezo cyrix slecht over te clocken:
heb zelf een cyrix PR233 overclocked al 2 jaar stabiel zonder extra koeling. hij denkt nu dat ie een PR266 is (=207MHz), bus draait op 83MHz, best flitsend systeempje, behalve voor gamen.
#
Hoezo cyrix slecht over te clocken:
heb zelf een cyrix PR233 overclocked al 2 jaar stabiel zonder extra koeling. hij denkt nu dat ie een PR266 is (=207MHz), bus draait op 83MHz, best flitsend systeempje, behalve voor gamen.
#
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Pagina: 1