Toon posts:

[BC3] game muis

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi
Ik heb nu een microsoft explorer muis maar deze begint elke keer te haperen

wie heeft er ervaring met welke soort game muis in bijv quake of HL

en welke muis raden jullie aan

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 28 april 2001 09:47 schreef realcoyote het volgende:
hoi
Ik heb nu een microsoft explorer muis maar deze begint elke keer te haperen

wie heeft er ervaring met welke soort game muis in bijv quake of HL

en welke muis raden jullie aan
Ook ik heb die explorer muis...
Welke muis raad ik je aan?
De explorermuis van M$ :+

Zonder gein... ik heb alleen positieve ervaringen met dat ding... lekker precies werken, soepel bewegen, niet te zwaar, geen smerige bal.

Waar jij het over hebt; dat haperen; heb ik geen last van.
Heb je toevallig nog meer apparatuur op je USB-poortje aangesloten?
Heb je je muis qua gevoeligheid en versnelling wel goed ingesteld?

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
ik weet niet of je dit kan doen in win9x of winME maar in w2k ga je naar configuratie scherm, mouse, hardware, en daar de buffer op 300 zetten ipv 100 en de sample rate op 100 ipv 60 (in winXP kan je zelf op 200 zetten)
zo heb je veel minder (of geen) last meer van die haperingen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb zelf de logitech gaming mouse
echt een goeie muis met veel precisie, meestal met normale muizen en je wilt ergens goed op richten zal deze nooit precies op dat punt komen (hij verspringt) met deze muis geen probleeme mee verwerkt zijn data ook 200 sneller ofzo (top muis) :Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Met mijn ouwe m$ scroll rat hep ik de rate omhooggezet met PS2Rate, kewl progje, aanradertje? :)

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01
Op zaterdag 28 april 2001 10:51 schreef J.A.M.F. het volgende:
Met mijn ouwe m$ scroll rat hep ik de rate omhooggezet met PS2Rate, kewl progje, aanradertje? :)
Stuur ff op als je wilt :)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik kan je draadloze muizen van Logitech heel erg aanraden! Vooral die ene die zo heerlijk in de hand ligt (als je ''m ziet weet je meteen welke ik bedoel). Hele snelle reactietijd en heb er nooit problemen mee. Sommige mensen vinden hem te zwaar. Ik vind dat juist beter, op die manier kan ik precieser mikken. Ik ben gehecht aan deze muis, deze doe ik echt nooit weg!

Verwijderd

ok zal ik even dollen een paar dingen uitleggen

Delogitech gaming mouse ( heb er zelf een gehad voor ongeveer 24 uur, toen heb ik hem heel snel weer terug gebracht ) is oplichting. wat je krijgt voor die 100 piek is een logitech mouseman met een mooi kleurtje, een iets zwaarder muisballetje ( wat helemaal niet zijn is ) en drivers die in mindere mate hetzelfde doen als programmatjes zoals ps2rate en ps2rateplus te downloaden op www.3dfiles.com. Wat er gebeurt met deze programmatjes is dat de positie van de muis in plaats van de standaard 40x nu 200x per seconde gecontroleerd wordt(de ps2rate, usb kan maar tot 100Hz).

Dus wat je doet is je koopt een mouseman, verft hem grijs, even de ps2rate tweaken en in mijn geval (mijn muis was gratiz) ben je dan 100 piek minder licht geworden.

kun je ook meteen zeggen dat je een getweakte muis hebt :9

Verwijderd

Boomslang , serieus waar. Die dingen zijn extreem goed voor gamen... je betaalt er wel wat voor maar dan frag je ook een stuk beter :+

• Chiron
  • Laatst online: 18:04

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Razer Boomslang 2000 heerst
het is wel ff wennen, maar dan wil je niet anders meer

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Neem iig geen optische muis, dat werkt totaal niet bij snelle bewegingen :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm PS2rateplus werkt niet op windows2000
maar ik denk niet dat het haperen in soms compleet stoppen van de muis hiermee verholpen is du rat zit nu op usb maar als ik hem op PS2 zet dan loopt de hele PC gewoon vast met USB het stekkertje er ff uit trekke en er weer in dan kan ik weer ff verder

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Een optische muis werkt niet???
BS!
Ik heb een optisch muisje, en heb de speed superhoog gezet. Omdat zo supernauwkeurig is kan dat. Is echt heerlijk, en je hoeft hem niet schoon te maken, en je beweegt altijd even snel, niet zoals met een bal.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Neem iig geen optische muis, dat werkt totaal niet bij snelle bewegingen
Heb al een jaartje zo''n simpele logitech optical wheelmouse (90 piek) en ik wil echt gewoon NIETS anders meer. Dat ding zweeft gewoon over m''n muismat, en ik heb er nog nooit last van gehad dat hij niet werkte bij snelle bewegingen. Vooral heerlijk bij photoshoppen en fraggen (die dingen zijn gewoon echt op de pixel nauwkeurig) Ik heb maar een celly 378, en hij hapert alleen onder het opstarten van Unreal Tournament, maar dan heb je hem toch niet nodig.
Daarnaast ziet het er natuurlijk ook nog cool uit ook :)

dawuss wil nooit geen bal meer :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Flupke
  • Laatst online: 04-08-2025

Flupke

Misschien volstrekt overbodig:

Het viel me gisteren op dat het logolampje van mijn Logitech Mouseman Wheel Optical via usb doodleuk even uitging toen ik een (tweakers)sms-je ontving op mijn Nokia. Hoezo stoorzenders

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De Karma Razor Boomslang is echt de beste en de nauwkeurigste game muis

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

Rival24

I'll Be Back

Koop gewoon een logitech Pilot wheel mouse, ik heb nou al jaren zo''n ding en het werkt nog steeds (gemiddeld 25 uur puteren per dag)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daarnet de razer boomslang2000 gekocht
jezes mina wat is dat ding gevoelig zeg
in wennen is het absoluut ik kan er nu nog niet mee omgaan een probleem nog ik gebruik em rechts en dan kan ik niet goed bij dat rechtse knoppie (5)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 28 april 2001 12:29 schreef spok9 het volgende:
Neem iig geen optische muis, dat werkt totaal niet bij snelle bewegingen :(
:Z
--** zucht **--

daar heb je d''r weer één die niet weet hoe hij z''n muis in moet stellen.... of denkt dat hij z''n muis met 120 km/h over z''n muismat moet bewegen....

Een normale muis doet hetzelfde als een optische muis als je hem BELACHELIJK snel heen en weer beweegt...... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat ik achterlijk ben .....
die muis die hapert en doet het soms helemaal niet en als ja aleen maar replyed om te zaneken hou dan AUB je B** dicht en bemoei je er niet mee......

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 28 april 2001 20:39 schreef realcoyote het volgende:
Denk je dat ik achterlijk ben .....
die muis die hapert en doet het soms helemaal niet en als ja aleen maar replyed om te zaneken hou dan AUB je B** dicht en bemoei je er niet mee......
CHILL OUT man..... ;( kijk ff welke quote ik bij m''n bericht heb staan... ik heb het tegen Spok9

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan is het goed ben zelf ook een (milde tweaker) dus heb wel verstand van zaken
komt aleen een beetje lullig over als mensen je een beetje voor leek veklaren
excuses

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 28 april 2001 20:46 schreef realcoyote het volgende:
Ok dan is het goed ben zelf ook een (milde tweaker) dus heb wel verstand van zaken
komt aleen een beetje lullig over als mensen je een beetje voor leek veklaren
excuses
no problem :) Volgende keer eerst lezen dan schelden ;) (ik doe de volgorde soms ook andersom |:()

maar dat soort gasten richt ten onrechte de naam van optische muizen te gronde.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu zoon boomslang2000 ERG wennen vind het toto nu toe +- 8uur nog geen fijne muis

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 09:44

PEPPI

Informatiemanager

Met een boomslang moet je gewoon opnieuw leren muizen.
En waneer je weet de rat op de juiste manier te bewegeb, ben je unbeateble. 8-)

Enne ff mening geven, die logitecht cordless die ik bij mijn desktop pro kreeg heb ik maar uit het raam gegooid. echt een klote muis van de bovenste plank. (doe mij maar een draadje en wat meer kwaliteit)

enne nog iets , k ben al jaren tevreden met mijn optical explorer mouse van M$. ik ben al bijna door het plastic van de muis heen gesleten en ik heb hem geen een keer schoon hoeven te maken. en hij werkt nog ook.

There's no place like 127.0.0.1

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Logitech Mouseman Wheel :7
Pagina: 1