Toon posts:

[BC3] extra printerpoort? Mogelijkheden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek voor een DELL PowerEdge 2400 server naar de mogelijkheid om er een 2de extra printerpoort in te stoppen naast de bestaande standaard.

Dit omdat 2 dongles op elkaar problemen geven, en de software leverancier wijt dit hieraan. Dus... :(

Ik zoek dus een kaartje in PCI die dit voorziet. En aangestuurd kan worden onder Windows NT 4.0

Iemand weet van producten, URL''s,....? Zelf heb ik nog niet direct zoiets gevonden. |:(

thanks

Verwijderd

hebben ze hier gewoon liggen bij plaatselijke pc-shop. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als de dongels voor hetzelfde pakket zijn, moet je vragen of ze er 1 dongel van kunnen maken.

Zo niet dan kan je er ook voor kiezen om hem in een andere server te stoppen die op hetzelfde netwerk zit (meestal werkt dat)

Succes

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op vrijdag 27 april 2001 21:00

Zo niet dan kan je er ook voor kiezen om hem in een andere server te stoppen die op hetzelfde netwerk zit (meestal werkt dat)

Succes
Helaas, het gaat om 3 servers, waar telkens 2 pakketten op draaien van 2 verschillende leveranciers (dus 6 dongles) ;(

En je kan enkel de poort instellen waar hij de dongle moet zoeken.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58
Kaartjes (meestal ISA) zijn fl.35,- p/s, werkt perfect, effe opnieuw hardware detecteren in Win95/98/Me en in 2000 hoeft dat niet eens... In NT weet ik het niet precies...geloof dat je hem dan alleen maar toe hoeft te voegen.

Verwijderd

Je kunt speciale <usb to parallel> kabels kopen.

Verwijderd

Lezen :o nt4 heeft geen usb :o

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 22:43 schreef XTracer het volgende:
Kaartjes (meestal ISA) zijn fl.35,- p/s, werkt perfect, effe opnieuw hardware detecteren in Win95/98/Me en in 2000 hoeft dat niet eens... In NT weet ik het niet precies...geloof dat je hem dan alleen maar toe hoeft te voegen.
en als ie geen ISA heeft?? |:( vertel es wat meer over deine bak...
edit:
staat wel wat voor server het is, ken ik niet :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 april 2001 23:15 schreef Belegen_Kaas het volgende:

[..]

en als ie geen ISA heeft?? |:( vertel es wat meer over deine bak...
edit:
staat wel wat voor server het is, ken ik niet :'(
Goed gelezen de vorige reacties. NT4 ondersteund geen UBS! En machine heeft inderdaad geen ISA. Enkel PCI... dus dat verkleind allemaal de mogelijkheden.

Als je wil weten welk beest dat is... efkes naar http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/model_pedge_pedge_2400.htm

mvg
Pagina: 1