Toon posts:

[BC3] Firewire, ieee 1394, ilink enz enz

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iemand die super veel verstand heeft van firewirekaarten.
Ik heb in mijn systeem een firewirekaart 1394 van dynalink geinst.. maar zodra ik mijn camera aansluit bevriest mijn beeld en kan ik niets meer heb zelf al super veel uitgeprobeert maar helaas resultaat blijft hetzelfde. ik werk onder w2k.
Welke superman op firewire gebied weet een oplossing voor mij. Ben er zelf al weken mee bezig en kom er niet uit ook niet in samenhang met de helpdesk van Dynalink die alleen de standaard oplossingen kunnen verzinnen

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Al een ander PCI-slot geprobeerd? Anders zijn het waarschijnlijk de moederbord-drivers die een update nodig hebben.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Misschien is het een IRQ probleem...:?
Ik heb zelf ook al eens zo''n probleem meegemaakt, toen was het probleem dat er teveel apparaten van 1 IRQ gebruik maakte.

suc6 ermee verder ;)

Verwijderd

Welk Operating System? Win98 heeft aanvullende bestanden nodig.
Zie microsoft systeem

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem - windows 2000 pro
Een ander slot heb ik al geprobeerd, ook de servicepack van windows 2000 tot en met de servicepack 2 betaversie geen van alle resultaat.

Drivers moederbord opwaarderen hoe gaat dat in zijn werk

Verwijderd

drivers moederbord?

Bedoel je Chipset drivers zoals Intel drivers, of VIA 4-IN-1 ?

Verder is er nog de mogelijkheid om firewiredrivers te installeren, of om je bios te updaten dmv het flashgeheugen te flashen.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Dynalink IEEE1394 kaartje. Het lijkt allemaal goed te werken totdat ik mijn externe harde schijf er op aansluit, dan gaat Windows 2000/ME lopen rellen (vastlopen - onstabiel enzo). Inmiddels is zowel de firewire kabel als de Maxtor externe schijf vervangen (ook met andere computers geprobeerd)...en het werkt nog steeds niet!!! Met andere woorden, bij mij lijkt het alsof de Dynalink kadoek is. Probeer het eens in een andere computer.

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:41
Ik dacht dat er ook een update is voor DirectX 8 voor IEEE1394. Kijk even bij http://www.microsoft.com/directx

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Verwijderd

Bij mij werkte firewire driver van texas instruments niet samen met videocamera van jvc. Driver van ms werkte wel.

Verwijderd

Mijn firewire is van Conceptroni, en dat is gewoon een dynalink in een ander jasje.
Mijn camera is een Sony PC 100.
Deze combinatie werkt perfect met elkaar.
Ik heb overrigens windows ME.
Als ik de camera aan de kabel aan sluit naar de firewire, dan ziet windows dit meteen en komt er een camera icoon bij in (deze computer).
Het is wel zo dat de allernieuwste camera''s niet gezien worden door de firewire, hiervoor moet je naar de site van de camera of de kaart voor een upgrade driver (als deze er al is)
Pagina: 1