Toon posts:

[BC3] Razor Boomslang of Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,
IK ben tevreden gebruiker van een logtech optical wheel mouseman. Zeer goede muis. Alleen wanneer ik de sensitivity omhoog gooi kan die wat gaan overslaan:( . In hoeverre doet een razor boomslang of intel itellimouse dat beter. Ik vindt z''n razor er niet echt ergonomisch uitzien en errug duur.
Wat zijn jullie ervaringen :?

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Grote voordeel boomslang is dat er hardware, chips e.d. in de muis zitten, hierdoor is hij ook zo duur, daarom is hij beter met accleratie en snelhied dan een software matige oplossing:).

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:12
Ik heb nu een Microsoft Intellimouse en ik ind dat toch wel perfect werken en niet te duur natuurlijk...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Als je nu al je twijfels hebt over de Boomslang, dan moet je hem zeker niet kopen.

Ik heb er zelf een, en ik zal je zeggen dat de manier waarop je met deze muis moet werken sterk afwijkt van wat je normaal gewent bent. Hij ligt gewoon niet echt lekker in de hand.
Hij is wel erg nauwkeurig. Voor bijvoorbeeld Snipen in FPS games is hij perfect, maar ik vind hem voor snelle aktie waarbij snel moet kunnen manouvreren niet echt geschikt.
Hij is simpelweg te log ervoor.

Als de prijs niet zo hoog was geweest, dan zou het een goeie muis zijn. Maar hij is gewoon te duur.
Ik speel inmiddels weer met een Logitech gaming mouse met een balletje. Optische muizen doen het ook niet voor mij.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Ik vind em voor snelle acties juist wel geschikt. Maar als je 250 voor een stuk hardware te duur vind en je Optical je op zich wel bevalt, tsja waarom wat anders?
Persoonlijk ben ik erg tevreden kwa gaming met mijn Boomslang 2000, maar voor gewoon internetten e.d. heb ik liever mijn Cordless als ik eerlijk ben, muist een stuk fijner voor het gewone werk.

En duur, tsja wat is duur?? Bekijk het als hobby, speel je af en toe is een potje dan is het te duur, ben je gewoon FPS freak dan is het natuurlijk wel een verantwoorde aanschaf imho.

Flickr | Lego collectie