Intentionally left blank.
Verwijderd
dat je kan zeggen dat je een hele stoere hebt van 60 piek?Op vrijdag 27 april 2001 11:17 schreef IceStorm het volgende:
Wat is het voordeel van zo''n mat boven mijn huidige gratis thingy?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Beetje waste of money vind ik
Maar goed ieder z''n eigen mening (als je die van mij maar aanhoudt!!)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
nee dank je wel vindt me optical relaxed en hoef geen muis met balletje weer.Op vrijdag 27 april 2001 11:50 schreef Bitfreak het volgende:
Optical werkt wel, maar is niet zo relaxt... Voor 175,- heb je ''n relaxte muis... ''n Razer Boomslang
Heb er ook 1 van hem vandaan...
werkt echt top, ziet er niet alleen cool uit maar je muis(met bal) heeft super veel grip en is errug constant door het speciale oppervlak wat zeker je aim tengoede komt
en helaas optical werk niet goed
Hmmm... Vaag!
Hier werkt ie namelijk best wel, maar af en toe wat minder...
Moet het wel donker zijn
Maar, ik vind hem wel tof staan.
...gamen blijft leuk...
ach ja... je moet hem ook getest hebbenOp vrijdag 27 april 2001 23:50 schreef Selachii het volgende:
ik vind dat ding zo r*k...veelste hoog. Geef mij maar een attack pad. En die boomslang is al helemaal de slechtste muis op aarde, als je grote handen hebt dan. Voor kleine handen zal hij aardig zijn, maar voor mij is hij onmogelijk...geef mij maar m''n Intelli Explorer met glaze voetjes, dat heerscht altijd nog het aller hardst.
iets niet goed vinden zonder er ooit gespeeld mee tehebben is wel triest imo...
en zoals jij er over praat lijkt me dit van toepassing
die icemat is lager dan een everglide attack pad, en die razer muist prima met wat grotere handen juist omdat de scrollwiel flink voorop zit, waar je dus met kleine handen al niet eens bij kan...
Met de icemat heb ik idd geen ervaring... als hij niet zo hoog is als hij lijkt zal het voor een ballo muis wel ideaal zijn (kben zelf ook een keer naar de Bijenkorf gegaan met me muis om alle snijplanken daar te proberen...daar hebben ze ook glazen, een stuk goedkoper, maar wel 1 cm hoogOp vrijdag 27 april 2001 23:57 schreef Redje het volgende:
[..]
ach ja... je moet hem ook getest hebben
iets niet goed vinden zonder er ooit gespeeld mee tehebben is wel triest imo...
en zoals jij er over praat lijkt me dit van toepassing
die icemat is lager dan een everglide attack pad, en die razer muist prima met wat grotere handen juist omdat de scrollwiel flink voorop zit, waar je dus met kleine handen al niet eens bij kan...
Boomslang heb ik wel vastgehad, ik vond juist dat ik mijn vinger teveel naar achter moest krullen om goed bij het scrollwheel te kunnen...Maarja, als jij(als eigenaar) er maar goed mee ok kan gaan...dan is alles ok
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
Die doet het perfect, en ik moet toch echt goed worden overtuigd wil ik 60 piek uit geven voor iets dat onder m`n muis ligt
Op vrijdag 27 april 2001 13:32 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik ben alleen bang dat mijn vriendin hem gaat gebruiken als snijplank voor groenten enzo
(die glazen snijplankjes kosten 2,95 bij de xenos)
je moet een muispad niet glad hebben!!!Op vrijdag 27 april 2001 23:54 schreef Randy het volgende:
kan je niet gewoon een spiegel gebruiken???
die zijn namelijk ook superglad
je moet em ruw hebben zonder dat het je muis kaduuk maakt (pootjes+balletje). Daar is deze mat nou net goed in. Maar ik hou het mooi bij mijn Logitech Marble Mouse Silver Edition
Verwijderd
Anders had ik gezegd als je er eentje overhoudt doe maar...
Zelfde voor de Boomslang, daar zag ik de prijs ook even van voorbij komen.
Et lijkt me niet logisch dat je een beetje verlies gaat maken op die dingen om andere mensen blij te maken...
Kosten: 1 banaan voor onderweg...
Verwijderd
Koop een mat stukje, snijd op maat met een glassnijder en plak er desnoods een beetje rubber onder tegen het schuiven
Veel goedkoper
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Maar da''s persoonlijk. Sommigen zweren erbij.
Iemand vroeg waarom je dan geen spiegel pakte: dat is TE glad, deze mad heeft een zeer fijn gepolijst oppervlak.
Bnet pindle#2913