Ik zal eerst de situatie beschrijven.
Mijn systeem:
GigaByte GA-7IXE4 Moederbord
AMD Duron 700 Mhz
1x 64 MB RAM
8,4 GB HD (Samsung)
Diamon Viper 770 (32 MB)
Nou mijn probleem.. Tijdens de installatie van Windows (ME Engels) krijg ik allerlei foutmelding. Het lijkt wel of die foutmeldingen ''random'' zijn; elke keer weer een andere.
Nou, dan maar Win ''98 proberen.
*RANG*
Ja hoor, crasht ook telkens met verschillende foutmeldingen.
Ik wist dat ik toevallig nog een 4 GB Schijf had liggen met Win ''95 er-al-op. Ik dus proberen, WOW! Hij startte op! Maar na enige tijd, na het detecteren/installeren van de nieuwe hardware, crashte ''ie ook weer fataal met de ene keer blauwe schermen, en de andere keer gewoon een spontane reboot. Toen heb ik de moed maar opgegeven, en vraag ik bij deze jullie om raad.
PS. Als dit topic op het verkeerde forum is geplaatst, sorry, ik dacht dat dit wel een hardwarematig probleem is.
Mijn systeem:
GigaByte GA-7IXE4 Moederbord
AMD Duron 700 Mhz
1x 64 MB RAM
8,4 GB HD (Samsung)
Diamon Viper 770 (32 MB)
Nou mijn probleem.. Tijdens de installatie van Windows (ME Engels) krijg ik allerlei foutmelding. Het lijkt wel of die foutmeldingen ''random'' zijn; elke keer weer een andere.
Nou, dan maar Win ''98 proberen.
*RANG*
Ja hoor, crasht ook telkens met verschillende foutmeldingen.
Ik wist dat ik toevallig nog een 4 GB Schijf had liggen met Win ''95 er-al-op. Ik dus proberen, WOW! Hij startte op! Maar na enige tijd, na het detecteren/installeren van de nieuwe hardware, crashte ''ie ook weer fataal met de ene keer blauwe schermen, en de andere keer gewoon een spontane reboot. Toen heb ik de moed maar opgegeven, en vraag ik bij deze jullie om raad.
PS. Als dit topic op het verkeerde forum is geplaatst, sorry, ik dacht dat dit wel een hardwarematig probleem is.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Er zijn ook nog twee andere mogenlijkheden:
1. De temp van je processor is te hoog.
2. Te weinig voeding.
1. De temp van je processor is te hoog.
2. Te weinig voeding.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen