De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mwoa ... wel geinig 
Misschien iets zwaardere CPU erin alvast, anders moet je al snel upgraden (met overklokken kom je een eind, maar niet zóóó ver).
Misschien iets zwaardere CPU erin alvast, anders moet je al snel upgraden (met overklokken kom je een eind, maar niet zóóó ver).
Ik wil ''t liefst onder de 2500,- blijven. Als ik een 1.33GHz neem kom ik daar boven... Maar goed, over 4 maanden ofzo dan is de 1.33GHz ook al super cheap, dus dat maakt niet uit. Of ik nou 80 of 100FPS haal in Quake3, dat boeit mij nou ook weer niet ZO veel 
alles > 50FPS is prima voor mij.
alles > 50FPS is prima voor mij.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iets grotere hd misschien? Mijn 30 gig hier zijn al bijna vol, en 30 gig in andere comp ook al bijna 
Ik weet niet wat jij zoal doet met mp3/divx, maar ik zou het iig niet mer 20 gig redden
Ik weet niet wat jij zoal doet met mp3/divx, maar ik zou het iig niet mer 20 gig redden
MP3 doet ik bijna nix mee. Heb nooit ''t geduld om die dingen te downloadenOp donderdag 26 april 2001 22:27 schreef tjetta het volgende:
Iets grotere hd misschien? Mijn 30 gig hier zijn al bijna vol, en 30 gig in andere comp ook al bijna
DivX brand ik op CD of laat ik op me server staan (18gig SCSI) tot ik ''t op CD heb gebrandt.
Mijn advies wacht 2 weken ik ben ook van plan te kopen met ddr (volledig systeem)
de prijzen gaan echt bungee jumpen en ze raken de vloer dus hoog zal je ze niet meer tegen komen
maar anyways als je nu gaat kopen zal ik je aanraden om bij crucial.com te kijken daar kost 128mb ddr(2100) 62$ tel er 15$ shipping bij
77x2.4=184 en dan heb je toch heeel mooi geheugen voor weinig want iedereen is te spreken over crucial... niemand die er slechte ervaringen mee heeft denk ik
de prijzen gaan echt bungee jumpen en ze raken de vloer dus hoog zal je ze niet meer tegen komen
77x2.4=184 en dan heb je toch heeel mooi geheugen voor weinig want iedereen is te spreken over crucial... niemand die er slechte ervaringen mee heeft denk ik
Imperfectionist.
Een 1.2GHz met PC133 geheugen is sneller als een 1.0GHz met DDR ram. Daarnaast zijn KT133A borden goedkoper als AMD760 borden. Ik zou niet voor het DDR gaan, dat heeft alleen een klein beetje zin (+1~5%) als je een 1.33+GHz cpu hebt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1