Toon posts:

[BC3] Spontane reboot:?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik net vrolijk een cd aan het branden :)!
Krijg ik ineens een zwart scherm :?!
10 sec later ongeveer: Restart de PC ineens :(!

Hoe kan dit? echt vaag! Ik was alleen een beetje aan het MSNen!?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
gebeurt mij ook wel es. zonder reden ineens reboot. :(
moet je maar mee leren leven ben ik bang :( :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik fiets op straat, krijg ik ineens een lekke band, hoe kan dit :?

M.a.w: een beetje meer info graag :)

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10
Ik heb een tijdje last gehad van spontane reboots (net nieuw MB). Het toen het MB omgeruild maar probleem bleef.

Bleek dat ik de kaarten in andere PCI-slots moest zetten. Duurde even voordat ik daar achterkwam. Probleem was mijn SB Live.
Daarna was het probleem over.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik was divx kijken
BAM! ineenkeer een restart (nix was toen overgeclocked)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een realtech chipset voor delen van internet met broertje. Als server >:) een 3com kaar van chello en de rest staat in da sig!

Draai op achtergrond sygate inet shareing; sygate personal firewall en meer niet!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je een spontane reboot krijgen doordat de voeding van je brader niet goed is aangesloten:?

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Hmm misschien heb je het Windhoos virus opgelopen >:) (schijnt veel te gebeuren bij nieuwe pc''s, ook bij mij ;()

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Heb ik ook wel gehad tijdens het branden van cd''s..

Ik heb nu die Latency Patch etc geinstalleerd.. Nu is het prima..

• BC3 Victim
Tja, denk dat dat nogal een veelvoorkomende bug is.
Ik heb al een reboot gehad door het drukken op "bestand" in verkenner... Er was toen niets anders aan het draaien.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

dat had ik vroeger wel is ja, tijdens een potje quaken restart ie opeens.
Nu heb ik wel eens, als ik teveel programma''s aan heb, dat het beeld blijft stilstaan en er een piepgeluid uit me boxen komt. :)

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

* sjaakie z''n bakkerijtje gaat vrolijk door>:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik zou eerst je geheugen settings is terug draaien en je proc gewoon origineel laten lopen
kijk maar wat er dan gebeurd

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ah, ik dacht al dat ik de enige was met dit probleem...
Idd gebruik ook ik een sblive, maar Aziona, in welk pci slot zou dit kaartje moeten zitten dan?

• BC3 Victim
Mhm... komt me ook bekend voor. Had ik ook eerst opgelost door kaarten te verplaatsen. Maar naderhand heb ik toch maar een update gedraaid op de website van (dit kost me moeite om te zeggen) Micro$oft...
Mond spoelen met zeep e.d

Pagina: 1