[BC3] Mening over Logitech Cordless Optical

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ben van plan om er 1 aan te schaffen.
Werkt ie ook een beetje lekker met UT ed?

Ik heb nu de gewone draadloze van logitech maar die voldoet niet echt.

Alvast bedankt

(Ja, ik gheb de search al gebruikt maar geen bevredigend antwoord gevonden)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ben ook van plan om een te kopen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Draadloos, tjah... ookal is het optical.. ik blijf tot nu toe altijd een kleine vertraging voelen. Zowel van Logi als van microBucks.

Maar ik heb die draadloze optical nog niet kunnen testen. Zodra ze ''m hebben bij me werk ga ik ''m ff testen. Maar mijn vermoeden zegt dat de vertraging blijft.

Mzzls ShaDoW

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:24
Ik wil ''m ook :P

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:42

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Ik heb hem nu ongeveer 2,5week en ik moet zeggen dat ie goed bevalt. Het enige nadeel is dat, als hij een hele tijd stil heeft gestaan, het lijkt of ie ''wakker'' moet worden. Maar dat is pas als ie een hele tijd heeft stil gestaan.

Gr:):)tZZ

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vertraging bij optical? Je bent niet goed wijs.. en zeg nou niet dat het even duurt voordat het lichtje aangaat want dat gaat zo snel dat je er geen last van kunt hebben.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

perfect ding, zolang je niet op een bureau met houtnerven werkt. Ik heb dat dus, en ben terug naar de good-old muismat, totdat ik een ander bureau heb. (dat van mij wil je niet hebben).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 23:10

Smarron

The bend

Schijnt met hardcore gamen dat de Logitech nogal kan tegenvallen, vanwege te trage reactiesnelheid.

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=143

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

tja.. ligt er aan hoeveel last je van het draadje hebt.. ik heb een logitech optical (wel met staartje) en vind het een hele uitvinding) nooit meer dat gekloot met dat stomme balletje..
die optical beweegt ook veel soepeler.. minder weerstand. en hij reageert echt heeeeeeeel precies.. dus. !
voor die f85,00 kun je het niet laten !

Verwijderd

Smarron weet waar hij over praat!! NICE ONE DUDE!!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb er nou een week eentje. Had een Logitech Cordless Mouseman van een jaar of 5 oud. Deze nieuwe is echt perfect! Heb er alleen maar positieve woorden voor. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

he maar hij is niet zo scerp als de "normale" bekabelde opticals die hebben nl. een hogere refresh rate... 1500 en die cordless heeft iets van 1000 maar weet het niet zeker maar hij is wel minder scerp dat weet ik wel zeker

Imperfectionist.

Verwijderd

Kan iemand al iets zeggen over de performance in bijv. UT ? Ik gloof meteen dat ie ideaal is voor de desktop, maar ik wil ook wel een beetje goed kunnen gamen :P

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 11:54 schreef vert het volgende:
Kan iemand al iets zeggen over de performance in bijv. UT ? Ik gloof meteen dat ie ideaal is voor de desktop, maar ik wil ook wel een beetje goed kunnen gamen :P
als je ff had gekeken, had je gezien dat dit topic al meer dan een jaar oud is!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 20:37

Appie

F1RST Racing

naja om toch ff te helpen. Heb um ook maar kan er niet fijn mee cssen. Heb daarvoor een Razor gekocht. Imo toch fijner.

Ik had last dat me cursor trilde waardoor je niet fijn kunt aimen. Verder was ik af en toe de cursor kwijt. Al kwam dit ook wel doordat ik de ontvangstapparaat dicht bij de comp had staan (tussen boxen en monitor in)

Maar van mij cst er wel mee en vind het wel fijn. Denk ook een stukje persoonlijke voorkeur.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 00:05
Vert, het is een vette muis, maar je moet wel van batterijen wisselen houden....
Ik heb em gehad, maar teruggebracht, want elke 3 weken batterijen verwisselen is irritant.
Logitech beweert dat die muis 2-3 maanden met batterijen doet, maar dat zal wel alleen opgaan als je hem een paar uurtjes per week gebruikt.
Met oplaadbare batterijen doet ie trouwens maar één week!
Verder een zeer goede muis, jammer van die batterijen... ;(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

Ik heb hem, en ik heb nog nooit gemerkt dat ik een vertraging of whatsoever had.

Ik dacht ergens ook gelezen te hebben dat je de optical ook op dezelfde aantal checks per secs als de optical muis met staart kon laten doen, maar dan vreet hij weer meer batterijen. (ik gebruik oplaadbare, dus who cares)

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.