De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb deze bij de Makro gekocht vorige week, voor slechts f 58,- inclusief BTW. Is een leuk cameraatje voor dat geld en zeker met die Logitech software !
-
Kun je d''r ook een beetje fotootjes mee maken??? Upload eens een shotje gemaakt met je nieuwe webcam 
Je kunt toch van die plaatjes schieten met webcams of niet?
Je kunt toch van die plaatjes schieten met webcams of niet?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
klinkt aantrekkelijk voor mij. Ik uhm, stel niet zulke hoge eisen aan een webcam. Is het beeld even goed/slecht als die van een Logitech quickcam express?
Het is de Express!!
Op donderdag 26 april 2001 19:46 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
klinkt aantrekkelijk voor mij. Ik uhm, stel niet zulke hoge eisen aan een webcam. Is het beeld even goed/slecht als die van een Logitech quickcam express?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Doe even een search op Dexxa & Makro, 2 weken geleden is er redelijk wat gepost en ook pics.
-
Nee niet alweer, dit is gisteren ook al aan de orde gekomen.
Ik zou het eigenlijk niet moeten zeggen , [ moet me leren inhouden]
Engineering
Dan ga ik dit beesje maar eens kopen, denk ik..
me too>:)Op donderdag 26 april 2001 20:00 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Dan ga ik dit beesje maar eens kopen, denk ik..
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Als ik de logitech software installeer heb ik weliswaar meer opties maar ik verlies de bewegingsdetector optie !!!
Nu heb ik de software eens een beetje bekeken en nou blijkt dat de software van dexxa exact dezelfde is als die van logitech, dit kan men testen door de dir Dexxa in de intallatiedirectory te verwijderen en de file oem.def te verwijderen. Als men nu de software start is het exact dezelfde software als die van logitech, op de webopties na dan (deze moeten speciaal worden aangezet).
Nu wilde ik vanzelfsprekend alles kunnen doen. Dit berijkt men door de oem.def file te openen in Notepad en dan de opties hierin te bewerken, iets dat niet moet worden gelezen kan worden uitgezet met een ";" nu heeft men de beschikking over EN de detectie software en de andere opties van logitech. De software heet zelfs (als men de Dexxa regels uitzet met een ";") nu ook quickcam. Ook de kleuren en layout zijn het zelfde.
Als iemand nog andere trucjes ondekt wil ik dat ook vanzelfsprekend weten
Nu heb ik de software eens een beetje bekeken en nou blijkt dat de software van dexxa exact dezelfde is als die van logitech, dit kan men testen door de dir Dexxa in de intallatiedirectory te verwijderen en de file oem.def te verwijderen. Als men nu de software start is het exact dezelfde software als die van logitech, op de webopties na dan (deze moeten speciaal worden aangezet).
Nu wilde ik vanzelfsprekend alles kunnen doen. Dit berijkt men door de oem.def file te openen in Notepad en dan de opties hierin te bewerken, iets dat niet moet worden gelezen kan worden uitgezet met een ";" nu heeft men de beschikking over EN de detectie software en de andere opties van logitech. De software heet zelfs (als men de Dexxa regels uitzet met een ";") nu ook quickcam. Ook de kleuren en layout zijn het zelfde.
Als iemand nog andere trucjes ondekt wil ik dat ook vanzelfsprekend weten
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Pagina: 1