[BC3] mijn laptop maakt herrie...

Pagina: 1
Acties:

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Ik heb sinds een jaar een compaq laptop .. werkt goed verder (niet te geloven he ;) )
maar sinds kort maakt mijn koeler nogal een herrie...

Hij wordt niet echt warm ofzo maar het is toch wel storend eigenlijk ..

iemand een idee wat ik hier tegen kan doen ?
grtz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kunt hem even voorzichtig openschroeven, je bent tenslotte tweaker... Waarschijnlijk zit er gewoon wat stof in de fan. Als de fan kapot is valt hij ook vrij eenvoudig te vervangen trouwens. Op de compaq site kan je hele mooie instructies vinden voor het openen van je laptop, kan misschien geen kwaad om daar even naar te kijken voor de zekereid. Succes!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Is het niet de hardschrijf???
Zou goed kunnen heb ik veel meegemaakt bij mijn stage

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
het zou ook best mijn HD kunnen zijn ja.. kweet het niet
kan het zo niet horen eigenlijk

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op donderdag 26 april 2001 19:51 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
het zou ook best mijn HD kunnen zijn ja.. kweet het niet
kan het zo niet horen eigenlijk
HD hoor je bijna direct, dat maakt een typischer geluid, anders dan een fannetje.

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• BC3 Victim
Of zet je HD eens uit via de powersave..

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

zoals "luckyme" al zegt .. openschroeven je laptop en dan weer verder brainstormen wat het kan zijn
als je herrie hoort is het duidelijk een hardware probleem. Als je garantie nog niet verlopen is zou je ermee naar een compaq service center kunnen gaan. Garantie verlopen? pak je schroevendraaier! >:)
Zo heb ik mijn Digital Hinote gefixt. Brak toetsenbord, omdat flatkabeltje kaduuk was, kabeltje inkorten, stekkertje er opnieuw op en gefixed!
Hmm nog een tip ... hardware in een laptop is supergevoelig. Flinterdunne bandkabeltjes vaak ipv flatcables, miniscule schroefjes, etc. Weet dus waar je aan begint ...
Pagina: 1