Toon posts:

[BC3] vraag ik teveel of te weinig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de computerspullen ik over heb verkopen aan een kennis om voor hem een nieuwe te bouwen.
wat ik over heb is:
een kast met
celeron 500 + mobo
riva TNT 16 MB
128 MB
16 bit geluid
24x cd-rom

maar dus geen HD, muis, toetsenbord en monitor.
Ik d8 zelf aan 500 gulden.
teveel of te weinig? :?
groeten!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ie zoveel wil geven zou ik het gewoon doen >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[b]
een kast met
celeron 500 + mobo
riva TNT 16 MB
128 MB
16 bit geluid
24x cd-rom
Ik denk zelf te wijnig.. ik denk zo ongeveer 750,-

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vraag er maar lekker veel voor, dan kan je nog altijd met de prijs omlaag.... onderhandelen ken ook btw.... :)

Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. :P

Whatever.

Verwijderd

denk dat 600 gulden een reeel bedrag is.

nette strakke prijs voor een kennis.
verkoop je hem aan niemand anders dan altijd hoger inzetten en dan kan je altijd nog met de prijs zakken.

Verwijderd

Topicstarter
de kennis in kwestie is een goede bekende, en ik wil niet teveel vragen (maar ook niet te weinig 8-) )
ze hebben geen verstand van computers dus wil ik gewoon een redelijke prijs vragen.

groeten

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 14:23 schreef Daniel-San het volgende:

[..]

Ik denk zelf te wijnig.. ik denk zo ongeveer 750,-
Ik denk dat 500 een redelijke prijs is. Het moet in iedergeval niet hoger. 750,- is echt veeeel te veel.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

als je hier klikt van g je er wel 1000- voor

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Met vrienden en familie moet wandelen, en niet handelen,

HEEEEEEELLLLLLEEEEEEEE slechte ervaringen mee.... je zult zien dat dat machientje bij jou 2 of 3 jaar goed heeft gelopen, en wanneer je het machientje bij hem neer zet, hij het binnen een week begeeft, en dan loop je er elke avond om de boel voor elkaar te maken, jij balen, je denkt heb ik toch te weinig gevraagt, hij/zij balen, die denkt dat jij probeert prut te verkopen>gevolg> ze pakken een grote honkbalknuppel > gevolg > ziekenhuis > gevolg > rechtzaak > gevolg > grootste ruzie,

conclussie:
je kunt beter iemand afzetten die 300 km verderop woont voor 1000 gulden

Verwijderd

Topicstarter
ja op zich heb je gelijk, liever doe ik dat ook niet. maar ja zij zijn op zoek naar een budgetpc, en ik heb er zowat 1 over, en dat weten ze. Ga dan maar eens uitleggen dat je je spullen aan iemand anders hebt verkocht. Is moeilijk, is heel moeilijk ;(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Denk wel dat het een reeele prijs is.

Maar pas idd op met verkoop aan vrienden en familie. Meestal verwachten ze 24/7 garantie voor de rest van _jouw(!)_ leven :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

of maak hele duidelijke afspraken!!!!

maar ja, als ze mooi is:9~, dan kijkt ze je aan, kom je toch wel weer helpen....

Maar, als ze betaald in natura, dan is dat natuurlijk geen probleem, wou ik ook wel ff de gleuf van dr diskette station inspecteren >:)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Op donderdag 26 april 2001 14:48 schreef arjo_kamp het volgende:
of maak hele duidelijke afspraken!!!!

maar ja, als ze mooi is:9~, dan kijkt ze je aan, kom je toch wel weer helpen....

Maar, als ze betaald in natura, dan is dat natuurlijk geen probleem, wou ik ook wel ff de gleuf van dr diskette station inspecteren >:)
bhehehe... you dirty mind! >:)

Ik zou er zo''n 400 piek voor vragen.
Pagina: 1