Toon posts:

[BC3] Slippende printer

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag.

Ik heb een HP Deskjet 890C (ondertussen +/- 2 jaar oud) Papier wat doorgevoerd moet worden, blijft in de papierbak liggen. Het lijkt net of de zwarte wieltjes het papier niet pakken en "versleten" zijn. Is er een mogelijkheid om die rubber wieltjes weer "stroef" te krijgen? En ik was niet van plan om er schuurpapier doorheen te laten lopen *D

Verwijderd

de rollen kan je opruwen met "waltzen reiniger" gebruikte wij op de td als de wieltjes iets waren gesleten, maar dit is meestal wel van tijdelijke duur ( ongeveer 6 maanden ook afhankelijk van aantal printjes )

o ja waar je het kan kopen, geen idee, hadden we op de zaak en klein fesje mocht ik mee nemen :p

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
HP heft zelf specila (gratis) kits waarmee je die wieltjes stroef kunt maken. Werkt simpel heel simpel. Gewoon ff bellen, krijg je vanzelf thuis gestuurd.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 09:13

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

PlatenCleaner van AF gebruik ik er altijd voor.

Let wel op, is vrij agressief spul, haalt een klein laagje rubber van je wieltjes af. Dus niet elke dag gebruiken :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

(onzin mode)

Beetje zoutzuur op een doekje doen en dan "iets ruw maken" >:)

(\onzin mode)

Ik doe het altijd met, ff kijken wat op potje staat, ja, kheb ut, beeldschermreiniger?!?! :?:?:? nooit geweten, maar ut werkt goed.... ff papier druit, en dan klep open, rollen laten draaien dmv papierdoorvoorknop, wieltjes draaien rond, jij houdt het doekje dr tegen aan met "beeldschermreiniger" en full automatic....

ps. wel optijd vingers weghalen, af en toe wil die printer knop met een snelheid van ca. 400 km/h ff heen en weer gaan...
gaaf effect..

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op donderdag 26 april 2001 14:42 schreef Oscar the Grouch het volgende:
PlatenCleaner van AF gebruik ik er altijd voor.

Let wel op, is vrij agressief spul, haalt een klein laagje rubber van je wieltjes af. Dus niet elke dag gebruiken :)
LOL:+

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Pagina: 1