Toon posts:

[BC3] Webcam Go PLUS... Go or no Go ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee van de kwaliteit van dit dingetje? Offet echt zo geweldig is enzo ? please lemme know :-D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
voor een tientje meer (149) kun je in Den Haag de Logitech Pro 3000 kopen (OEM-versie). Die is zeker weten beter en heel mooi vind ik zelf...

Met de software die gratis is te downloaden, kun je filmen, executable mail-filmpjes maken, als bewegings sensor gebruiken blablablabla.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:36
Ik heb er zo een, het is een perfect ding.....keurig! :P

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 13:48 schreef Jamez_Joint het volgende:
voor een tientje meer (149) kun je in Den Haag de Logitech Pro 3000 kopen (OEM-versie). Die is zeker weten beter en heel mooi vind ik zelf...

Met de software die gratis is te downloaden, kun je filmen, executable mail-filmpjes maken, als bewegings sensor gebruiken blablablabla.
eeeehhhh. de webcam go +,kost +/- 350 piek.....

Verwijderd

voor een tientje meer (149) kun je in Den Haag de Logitech Pro 3000 kopen
Ik denk niet dat jij helemaal door hebt over welke camera het gaat, de webcam go plus kost namelijk +/- 349,-.|:(
Op donderdag 26 april 2001 13:52 schreef Bl@de het volgende:
Ik heb er zo een, het is een perfect ding.....keurig! :P
Vind je?
Ik vind het een kutding, de kleuren kloppen voor geen meter!:(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
No-go. Het lijkt aardig maar de beeldkwaliteit valt vies tegen (ik spreek uit ervaring)

Als je een webcam wilt: koop een simpele Logitech van 150 gulden ofzo.
De beeldkwaliteit van zo''n webcam-met-geheugen kan zich in de verste verte niet meten met zelfs een simpele digitale camera (1 MPixel ofzo)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ja ja, waar koop ik die Go Plus voor 139,- ?
Laagste in pricewatch is 305,- (klopt niet altijd, maar zoveel verschil ?)

Voordeel van de Go Plus is dat ie het doet als je PC uitstaat (kan je filmpjes en foto''s maken, en zelfs geluid opnemen). In de 8 MB werkgeheugen past best wel veel (veel meer dan ik dacht iig).
Verder: kleuren zijn een beetje (te) rood (foto''s van on-the-Go, bij slechte belichting), maar fix je redelijk snel/goed met tekenprogramma. (Als aan USB, dan kleuren wel goed)
en kan ''maar'' 320x240x30 fps, en 640x480x15 fps (maar vind ik niet echt een nadeel, 320x240 is zat).

Al met al ben ik wel tevreden, al gebruik ik hem niet heel veel, de kwaliteit van de foto''s is goed genoeg voor een camera van dat geld.

Edit: shit wat ben ik sloom :o
Op donderdag 26 april 2001 14:00 schreef Daniel Kegel het volgende:
No-go. Het lijkt aardig maar de beeldkwaliteit valt vies tegen (ik spreek uit ervaring)
Vind je? Bij mij is het gewoon scherp, alleen een ''beetje'' te rood (je moet wel zelf de settings wijzigen, en niet uitgaan van de settings die aanstaan als je net heb installed... Ik moest eerst op "defaults" drukken, werden alle kleur settings enorm gewijzigd :? en ging beeld een stuk vooruit)
Op donderdag 26 april 2001 13:57 schreef KIP het volgende:
Ik vind het een kutding, de kleuren kloppen voor geen meter!:(
Niet overdrijven, de kleuren zijn fout, maar is zelfs bij (sommige) dure camera''s zo (die moet je dan ook niet kopen >:))

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ok ok ...voor mij is het ook bijna vrijdag. Door al die catalysts en routers denk ik alleen nog maar GO HOME.

Maar dan nog zeg ik koop lekker die Logitech. Of een goedkope Creative. Als je het leuk vind om af en toe de camera mee te nemen om wat fotootjes te maken...tja. Mag duidelijk zijn dat ik daar anders over denk. Die GO zal er niet voor zorgen dat het vloeiender gaat want dat ligt nog steeds aan de provider. Ik zou het zonde vinden. Kun je beter wat geld opzij zetten en een losse webcam en een losse digicam kopen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1