It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
waarschijnlijk met monitor 1500 gld
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| I've got permission to color outside the lines |
epox mvp3e 125
128mb pc100 75
4gb quatum bigfoot (eventueel 13,4GB 7200rpm 2mb). 35 (de 4GB)
ASUS v3800 TVR (tnt2 32mb met tv in en tv out) 125
DVDmpeg kaart hollywood +
56k6 pci modem 75?
soundblaster live 1024 75
netwerkkaart 100mbit (kan ook 10mbit bnc/utp) 20
multimedia keyboard/muis 50
pioneer DVD speler (slot in, regiovrij,4speed) 75
ongeveer F.750,-
Verwijderd
128mb pc100
4gb quatum bigfoot
ASUS v3800 TVR (tnt2 32mb met tv in/out)
DVDmpeg kaart hollywood +
56k6 pci modem
soundblaster live 1024
netwerkkaart 100mbit
multimedia keyboard/muis
pioneer DVD speler (slot in, regiovrij,4speed)
MOBO + CPU fl.100,-
Mem fl. 75,-
Hdd fl.100,-
Vga fl. 75,-
Mpeg fl. 75.-
Modem fl. 25,-
Sound fl. 75,-
Netw. fl 25,-
Toetsenb.fl 25,-
Dvd fl 75,-
-------------------
Totaal fl.650,-
Deze berekening is globaal en voor dat geld zou ik het systeem denk ik niet weg doen.
Als het systeem echt over is kan je het mischien ook nog in onderdelen verkopen !
of misschien wegdoen aan een goede bekende.
btw. ik geef je 75,- voor die DVD !
Oh en voor mensen die er 1500 piek voor over hebben.. Ik heb hier nog een p1 233 staan voor 800 gulden
Al die prijzen die ze hier noemen voor losse onderdelen zijn niet relatief..
Tip: verkoop hem niet op tweakers.net, maar op marktplaats of krantje in je buurt..
HDD,Mem,DVD+kaart en modem gewoon houden.
Pro/Mobo/Kaart: 250,-
dvd speler is het enige onderdeel wat ik nu nog gebruik. en heb niet echt behoefte aan een snellere. maar die hollywood+ kaart gebruik ik al lang niet meer en zonder dvd speler is die lastig in een systeem te verkopen.
1500,- zou wel mooi meegenomen zijn maar denk niet dat dat zo makkelijk lukt.
750,- is idd te weinig om weg te doen.
er zit momenteel ook geen kast bij, die zou ik dan moeten kopen om hem te verkopen.
alles los verkopen brengt wel erg veel rotzooi met zich mee, rembours e.d.
maar zou zo''n scanner en webcam niet een leuk extra''tje zijn om een hoge prijs een beetje te rechtvaardigen ? (liggen nu toch op zolder, werken gewoon goed. maar draai nu nog alleen win2k en linux)
iedereen iig bedankt voor zijn reakties.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.