Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Imperfectionist.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Kan ik trouwens met het hier bovenstaande systeem het volgende gebruiken:
* Cooler Socket A Spire 5D21B3 ORB tot 1.5 G
* VGA AGP Asus V7100 + TV-out GeForce 2 MX
[toevoeg mode]
Ik neem trouwens een CPU Socket A AMB Thunderbird 1100 Tray, komt het beste in aanmerking, mede vanwege de $
[/toevoeg mode]
Alvast bedankt.
Mijn foto's op Flickr.
huh???Op donderdag 26 april 2001 13:51 schreef salvador4 het volgende:
kan natuurlijk, alleen die spire is niet een al te beste cooler voor 1,1 of 1,2 ghz. Het zaakje zal wel draaien, maar als je misschien een proc krijgt met een aardige axia stepping, is het wel verlijdelijk om ff to eazy naar de 1300+ te oce''n
axia stepping??
oce''n??
En waarom is een spire niet goed voor een 1.1 Ghz processor? D''r staat tenslotte "tot 1,5 G" bij/?
Mijn foto's op Flickr.
Je moederbord kan wel degelijk op 266 draaien! En 266 i.p.v. 200fsb maakt wel degelijk wat uit. Check http://www.tweakers.net/nieuws/16126Op donderdag 26 april 2001 13:42 schreef salvador4 het volgende:
idd de goedkoopste(200fsb), je kan met je mobo toch geen 266 draaien, en mocht je nog eens een mobo krijgen die dat WEL kan, dan ken je een 200fsb proc gewoon op 266 laten draaien.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
als je een _goede_ koeler wil die nog veel stiller is dan die hierboven, check de silverado, kost alleen wel minstens het dubbele
wil je _heeeele_ goede koeler / straaljager voor ongeveer 60 piek pak de fop38
er zijn uiteraard nog veel meer goede coolers, maar ff een kleine greep dus.
Ja, ik zit nu even de search door te spitten, maar iedereen geeft weer andere tips. En wat boeit het eigenlijk als je computer warm wordt? Brandt de zooi dan door of zo? Ik wil gewoon een koeler die er voor zorgt dat mijn computertje niet stuk gaat. That''s all. Of ie nou 34 graden of 54 graden is boeit me niet, als ie maar niet stuk gaat.Op donderdag 26 april 2001 14:26 schreef MjB het volgende:
Hij is inderdaad errug stil maar koelt voor geen meter dus kan je hem beter maar niet nemen. Er zijn de afgelopen dagen nog wat socketA cooler reviews geweest, bijvoorbeeld http://www.tweakers.net/nieuws/16687 en http://www.tweakers.net/nieuws/16698 . Gebruik anders de search ff. Een cooler kiezen kan lastig zijn, ga je voor stilte of voor goede koeling. Of de midden weg natuurlijk.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Als je cpu 55 graden word kan dat idd geen kwaad, maar bij full load kan hij dan met gemak 62+ worden met een cheap ass koelertje, en dit verkort ten eerste de levens duur, niet dat ie nu geen 4 jaar meer gaat, maar het belangrijkste:Ja, ik zit nu even de search door te spitten, maar iedereen geeft weer andere tips. En wat boeit het eigenlijk als je computer warm wordt? Brandt de zooi dan door of zo? Ik wil gewoon een koeler die er voor zorgt dat mijn computertje niet stuk gaat. That''s all. Of ie nou 34 graden of 54 graden is boeit me niet, als ie maar niet stuk gaat.
cpu te warm --> onstabiliteit/crashen, het beste is om te zorgen dat je cpu niet over de 52/54 graden komt.
EN, als je gaat oc''en dan zal je toch echt een goede koeler nodig hebbe
MSI k7T Turbo kan wel 266FSB aanOp donderdag 26 april 2001 13:42 schreef salvador4 het volgende:
idd de goedkoopste(200fsb), je kan met je mobo toch geen 266 draaien, en mocht je nog eens een mobo krijgen die dat WEL kan, dan ken je een 200fsb proc gewoon op 266 laten draaien.
ik lees weer eens de hele thread niet
Ok, dan heb ik een koeler nodig die zorgt dat mijn TB 1100 (niet overgeklokt) niet boven de 52/54 graden komt. Ik ben trouwens (iig nog) niet van plan om te gaan overklokken, dus zou die spire dan wel of niet goed genoeg zijn? Er staat dat ie tot 1,5 G aan kan.Op donderdag 26 april 2001 14:49 schreef salvador4 het volgende:
Als je cpu 55 graden word kan dat idd geen kwaad, maar bij full load kan hij dan met gemak 62+ worden met een cheap ass koelertje, en dit verkort ten eerste de levens duur, niet dat ie nu geen 4 jaar meer gaat, maar het belangrijkste:
cpu te warm --> onstabiliteit/crashen, het beste is om te zorgen dat je cpu niet over de 52/54 graden komt.
EN, als je gaat oc''en dan zal je toch echt een goede koeler nodig hebbe
Oja, en nog iets. Ik lees hier en daar dat er een koeler niet past en dat je dan moet gaan zagen en vijlen en zo
Mijn foto's op Flickr.
ten eerste kan die spire orb ZEKER niet 1,5ghz trekken, dan kan die superorb evenmin, is laatst nog een test over geweest.Ok, dan heb ik een koeler nodig die zorgt dat mijn TB 1100 (niet overgeklokt) niet boven de 52/54 graden komt. Ik ben trouwens (iig nog) niet van plan om te gaan overklokken, dus zou die spire dan wel of niet goed genoeg zijn? Er staat dat ie tot 1,5 G aan kan.
Oja, en nog iets. Ik lees hier en daar dat er een koeler niet past en dat je dan moet gaan zagen en vijlen en zo Graag daar ook even op letten, of ie past...
ten tweede ligt de temperatuur ook STERK aan je case, als je een kleine miditower hebt zonder goede intake/outake dan ken je nog zo''n goede cpu koeler hebben maar de temp gaat omhoog omdat ie de warmte niet kwijt kan, met gevolg dat de cpu ge''cooled'' word met warme lucht.
of die coolers op je mobo passen week ik niet, heb geen msi bord.
ga gewoon voor een fop 32 of een siverado als je geld teveel heb!