Ik ben toch malle pietje niet!
moet je ff op gravis.com kijken en de nieuwste software voor dat dingen downloaden!
is als ik me goed herinner 9,zoveel mb!
(ik had het namelijk ook eerst!)
is als ik me goed herinner 9,zoveel mb!
(ik had het namelijk ook eerst!)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Best volk,
Ik heb Win2K pro en 2 gamepads pro, 1 USB en 1 serieel.
Die USB vind hij gewoon normaal, plop en klaar.
Maar die serieële krijg ik niet toegevoegd hij blijft zeggen not connected. Er staat in het toevoeg lijstje maar 1 gamepad pro en waarschijnlijk is dat de USB versie maar de serieële versie staat er niet.
Op gravis staat dan die experience software maar daar staat ook alleen de USB bij terwijl op de website staat dat hij de serieele ook ondersteund. Nou bij mij dus niet.
Heeft iemand de drivers voor dat ding ik ben ze dus kwijt, of heeft iemand een andere oplossing.
Thnx
Ik heb Win2K pro en 2 gamepads pro, 1 USB en 1 serieel.
Die USB vind hij gewoon normaal, plop en klaar.
Maar die serieële krijg ik niet toegevoegd hij blijft zeggen not connected. Er staat in het toevoeg lijstje maar 1 gamepad pro en waarschijnlijk is dat de USB versie maar de serieële versie staat er niet.
Op gravis staat dan die experience software maar daar staat ook alleen de USB bij terwijl op de website staat dat hij de serieele ook ondersteund. Nou bij mij dus niet.
Heeft iemand de drivers voor dat ding ik ben ze dus kwijt, of heeft iemand een andere oplossing.
Thnx
There is no art to find the minds construction in the face
Op donderdag 26 april 2001 12:21 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
Daarom !!
Ik ben toch malle pietje niet!
Dat software pakket heb ik al. En die link die je gaf is voor de USB versie onder Win2K.
Ik heb het dus over die serieële gamepad pro. USB is geen probleem die doet het prima.
Maar allemaal geprobeerd en helaas, ik laat hem wel ff door een vriend checken misschien is dat ding wel verrot.
Heb hem net 2 weken.
Ik heb het dus over die serieële gamepad pro. USB is geen probleem die doet het prima.
Maar allemaal geprobeerd en helaas, ik laat hem wel ff door een vriend checken misschien is dat ding wel verrot.
Heb hem net 2 weken.
There is no art to find the minds construction in the face
Pagina: 1