[BC3] Gameport niet te vinden

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb de santa cruz soundcard en die heeft een gameport, maar nu sloot ik mij WINGMAN:'( daar op aan en als ik de software van mijn speelstaaf installeer dan zegt de pc dat ik hem niet aangesloten heb, HELP

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ken die kaart niet, maar heb je wel gekeken of die poort aanstaat? Op sommige kaarten kun je die poort uitzetten of als MIDI-poort configureren. Als dat zo is zal deze ook niet als gameport te zien zijn en kun je dus ook geen joystick aansluiten. Kijk even de sotfware van die kaart na!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

als het goed is moet je in je configuratie
een game controller staan, onder sound of multi media divices

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik had een soortgelijk probleem met de Via onboard audio (kt133 bordje). Als ik in de bios "mpu-401 emulation" niet aan had gezet, vond windows geen gameport. Ook midi deed het niet op die poort, omdat hij gewoon niet bestond. Misschien kan je daar ff naar kijken.

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.