De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat dacht je van gewoon een parkeerkaart kopen of een abo afsluiten?
De meeste systemen zijn redelijk beveiligd tegen dit soort vormen van misbruik!
Dat wordt dan meestal gedaan zodat een kaart nooit twee keer de garage in kan zonder er uit te zijn gereden en andersom.
Wordt je dan gepakt (camera is watching you ;-)) dan is dit:
1) poging tot diefstal
2) fraude
3) hoop juridisch gehannes en een strafblad wat het helemaal niet waard is.
Dat wordt dan meestal gedaan zodat een kaart nooit twee keer de garage in kan zonder er uit te zijn gereden en andersom.
1) poging tot diefstal
2) fraude
Tsja, het is geen parkeergarage waar je een abonnement op kan afsluiten maar een parkeergarage van mijn werkgever. Hier krijgen alleen bobo''s en vriendjes van bobo''s toegang en er zijn enkele passen voor complete afdelingen die nu gedeeld worden, uit het raam gegooid worden en die dus ook niet gecontroleerd worden op tweemaal inrijden (je kan er namelijk zo uitrijden...). Je kunt ook achter je voorganger aanrijden want de boom sluit niet zo snel. Aan dit soort adviezen heb ik niet zo veel, deze kennis heb ik ook van betaalde parkeergarages.Op donderdag 26 april 2001 09:52 schreef oudakker het volgende:
Wat dacht je van gewoon een parkeerkaart kopen of een abo afsluiten?
1) poging tot diefstal
2) fraude
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen