Ik heb een Compaq M700 (500Mhz/256 MB/w2k SP1). Het ventilatortje (koelertje, of hoe je het wil noemen) gaat niet aan. Deze staat dus altijd uit. Kent iemand dit probleem?
Verwijderd
ik hoop dat je nog garantie hebt,
dat kost je een nieuwe mainboard.
kosten tussen de 3000,-- en de 4000,--
of je heb geen cromprak geheugen er in gezet
jammer joh had geen compraq gekocht..
dat kost je een nieuwe mainboard.
kosten tussen de 3000,-- en de 4000,--
of je heb geen cromprak geheugen er in gezet
jammer joh had geen compraq gekocht..
Verwijderd
Fan gaat alleen draaien als het te warm wordt als hij op de batterij staat.
als hij op de adapter staan dan draaien ze meestal wel in iedergeval met mijn armada 1750
misschien hebben ze een foutje gemaakt en vergeten erop te zetten. ??
als hij op de adapter staan dan draaien ze meestal wel in iedergeval met mijn armada 1750
misschien hebben ze een foutje gemaakt en vergeten erop te zetten. ??
Kam me niet voorstellen dat het een foutje is. Collega van me heeft precies dezelfde laptop (alleen met w2k server) en daar werkt die ook niet.
Verwijderd
In een laptop draait de fan alleen als het echt noodzakelijk is, dus als je effe UT gaat spelen dan draait ''ie echt wel!
Psies Kip! 
Draait ie echt _nooit_?
Ook als ie langere tijd aanstaat? Meestal gaan ze maar even aan om de zoveel tijd.
Draait ie echt _nooit_?
Ook als ie langere tijd aanstaat? Meestal gaan ze maar even aan om de zoveel tijd.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Heb je al in de BIOS gekeken? Veelal kun je dit soort zaken daar ook nog eens een keer instellen
Klopt... heeft mijn Armada E500 ook.... laat hem maar eens een koetje draaien en doe dan het scherm omlaag... Leg hem op een kussen neer en luister maar eens naar een kwartiertje... dan hoor je hem echt wel draaienOp donderdag 26 april 2001 11:33 schreef KIP het volgende:
In een laptop draait de fan alleen als het echt noodzakelijk is, dus als je effe UT gaat spelen dan draait ''ie echt wel!
Ik dacht eerst hetzelfde als PWM... "kapotte ventilator?"
Op een gegeven moment DACHT ik dat de pc uit was... na een tijdje hoorde ik een vreemd geluid wat leek op het gebruik van een cirkelzaag ergens in de verte... bleek het uit m''n werkkamer te komen
Dat was dus m''n lappie die heftig aan het koelen was
Niets van aantrekken dus.
BTW.... Compaq heeft een goede service... Ik heb die E500 2e hands gekocht... verder geen aankoopbonnen of wat dan ook erbij... de powerswitch was beschadigd. Kep gebeld met de helpdesk, ze gaven me een RMA nummer. DHL heeft de handel bij me opgehaald (ik moest hem zelf wel goed inpakken).
Binnen een week had ik hem weer terug: systemboard vervangen en nog een ander printplaatje (waar de powerswitch op zit).
DHL heeft de handel weer terug gebracht... kosten: NIETS
COMPAQ.... ook al zijn jullie lappies wat problematisch met geheugen.... de service is DIK in orde
Pagina: 1