[BC3] Wat is een Computone ISA intelliport?

Pagina: 1
Acties:

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Ik heb vandaag een oude (en hele vieze) HP Netserver 4/66 LC gekregen. Hier heb ik een ISA kaart uit gehaald met 4 aansluitingen (ik denk RJ45, voor modem ?). Een van de weinige dingen die erop staat is Computone 1991 P.N.I - 10040 Rev. A. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het waarschijnlijk een intelliport is. Maar ik weet niet wat dat is. Is er iemand die mij kan uitleggen wat dit is en waar het voor dient. Alle hulp is welkom.

Engineering

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij is dit een printserver waar je dus Netwerkaansluitingen in doet om je printer te delen met andere mensen. En zoals je al zegt een oudje.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Een CompuTone IntelliPort is een multiple-seriele kaart met eigen processor onboard. Je gebruikt dit soort dingetjes vaak om kleinere BBS-en of andere inbel-servers op te bouwen.
Als je meer wil weten, begin dan maar op
http://www.computone.com/support/index.html

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Ok, als ik het goed begrijp kan ik hier dus niks meer mee in mijn huisnetwerk (kabel, dus geen inbelgedoe). In ieder geval bedankt voor de hulp.

Engineering