Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik vind het ook flink kut, maar hoe komt het? Ik heb werkelijk geen idee. Met "wintop" krijg ik geen programma''s te zien die vreselijk veel cpu time opvreten. Alleen mijn firewall (ZoneAlarm) vreet een procent ofzo...Op woensdag 25 april 2001 22:27 schreef thedolf het volgende:
Lijkt me ook een beetje weinig. Ik haal met mijn systeempje 3.10 MKeys/s
Verwijderd
Mwah een p3 is nu eenmaal niet de snelste in de rc5 benchmark, ik neem aan dat het wel klopt. Het gaat trouwens om pure cpu-power, de rest van je systeem heeft er niets mee te maken!Op woensdag 25 april 2001 22:24 schreef Grrrrrene het volgende:
2,18MKeys/s bij de "All Long" benchmark van distributed.net, is dat niet een beetje weinig? Ik heb geen idee hoor, maar ik hoor dus mensen met een cel600@900 ofzo en die halen 3MKeys/s. Hoe kan dat? Ik heb 256MB PC133 cas2 geheugen (kingston), een Abit BE6-II Raid, Asus V7100, blablabla. Rest is niet zo interessant denk ik.
Ik draai win2k en winME.
edit:
5,223,212.21 nodes/sec
Dit is een grapje? Hoe kun je nou met een celeron met 100MHz meer een 1,5 keer zo hoge benchmark halen? En een duron is ook echt niet 1,5 keer zo snel hoorOp woensdag 25 april 2001 23:28 schreef tineau het volgende:
[..]
Mwah een p3 is nu eenmaal niet de snelste in de rc5 benchmark, ik neem aan dat het wel klopt. Het gaat trouwens om pure cpu-power, de rest van je systeem heeft er niets mee te maken!
Coppermines/Katmai zijn niet super in RC5, een cheapass duron trapt op 600 mhz een 1000Mhz Intel eruit..Op woensdag 25 april 2001 23:35 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dit is een grapje? Hoe kun je nou met een celeron met 100MHz meer een 1,5 keer zo hoge benchmark halen? En een duron is ook echt niet 1,5 keer zo snel hoor
En nee, ik ben geen anti Intel
eerder pro-intel
met papier mache kun je alles maken!!
Zoiets noemen we nou opscheppenOp woensdag 25 april 2001 22:24 schreef Grrrrrene het volgende:
heb geen idee hoor, maar ik hoor dus mensen met een cel600@900 ofzo en die halen 3MKeys/s. Hoe kan dat?
met papier mache kun je alles maken!!
Lol. Right. Wat zijn jouw bronnen dan, want het is echt gelul wat je verteld.Op woensdag 25 april 2001 23:54 schreef Servowire het volgende:
[..]
Coppermines/Katmai zijn niet super in RC5, een cheapass duron trapt op 600 mhz een 1000Mhz Intel eruit..
En nee, ik ben geen anti Intel
eerder pro-intel
Kijk hier maar voor het aantal Kkeys en Nodeswww.teamanandtech.com/speed.asp
Duron/Thunderbird 600= 2 Mkeys/s
PIII,PII, Celly 600= 1,6 Mkeys/s
PIII 1 Ghz= 2,8 Keys/s
en dan ff voor de Apple fans
G4 600= 5,2 Mkeys/s
Verwijderd
Dus in het belang van de DPC, koop een athlon! (of dit ook in je eigenbelang is valt te bezien
Nee koop een G4...Op donderdag 26 april 2001 00:15 schreef tineau het volgende:
volgens de link moet jou peeceetje 2.2 Mk/sec doen! Dus dat klopt wel aardig!
Dus in het belang van de DPC, koop een athlon! (of dit ook in je eigenbelang is valt te bezien)!!
Verwijderd
voor de rest ist ie gelukkig wel sneller.
weet ik dat ook weer.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze kan je instellen in PNP settings van je bios, standaard staat ie op 31 (x8) = 248
Probeer om op waarden tussen 0 en 64 uit te komen dus voer in 2, 4, 8, etc etc en vermenigvuldig dat met acht. PCI specs zeggen dat de Latency 64 clocks is.
Suc6
Verwijderd
Daarom zeg ik ook Athlon :7!Op donderdag 26 april 2001 00:22 schreef InterCC het volgende:
liever jij dan ik eigenlijk
OK, dan ben ik wat gerust gesteldOp donderdag 26 april 2001 00:08 schreef voz het volgende:
Mijn PIII/850(100FSB,duh) haalt ook maar 2,41 mkeys/sec by RC5 short benchmark, nothing to worry about zou ik zeggen.
Houdoe
Als ik niet al een tevreden gebruiker was van een celeron400 op een BE6-II Raid, dan had ik er ook vast wel een gekocht, maar ik gebruik al mijn hele leven intel en ze hebben me nooit teleurgesteld. ''t is eigenlijk net als met auto''s: rij je bijvoorbeeld al jarenlang Renault, dan stap je toch ook niet zonder reden over op Fiat ofzo?Op donderdag 26 april 2001 11:48 schreef tineau het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook Athlon :7!