[BC3] HP PhotoSmart 215

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:03
Kheb vandaag die camera van de Aldi gekocht :+, maaar hij doet niet echt :(. Als die de thumbnails gaat downloaden stopt die bij een random percentage. Geeft die error dat de verbinding met de camera is verbroken. Nieuwe drivers kan ik niet vinden (op de site vindt die dan een error). Het gebeurt zowel bij de standaard programma als bij Imaging :(.
Wie weet raad?
Milenco

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hm, heb daar geen last van. Draai op W98se maar als een zonnetje. Is je USB-poort wel lekker ? Anders ff weggooien en opnieuw detecten ...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Milenco
USB doet perfect, heel vaag, ik probeer zzo wel ff op een andere Windows 2000 computer (ik draai zelf BTW ook Win2k). USB poort heeft altijd perfect gedaan, dus waarom nu ook niet?

Verwijderd

Ik heb het onder WinXP en Win98 geprobeerd, beide werkt prima!

Ligt dus echt ergens bij jou, probeer idd de USB drivers opnieuw te installen, of misschien gaar kabeltje?

• Milenco

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:44 schreef Milenco het volgende:
zijn geen eens goeie drivers: http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_query=photosmart&h_tool=software&h_lang=en&h_cc=us&h_returnurl=http%3A%2F%2Fwww.hp.com%2Fcposupport&h_returntext=

Hmmm, kabeltje zou toch goed moeten zijn (want ik krijg wel wát info door)
Jah, maar misschien een kabelbreukje:?

• Milenco
Hmmm hast du gelijk in ;)
ik probeer ff op andere comp

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 21:15 schreef Milenco het volgende:
Hmmm hast du gelijk in ;)
ik probeer ff op andere comp
OK:)

• Milenco
Hier doet die wel goed!? Vaag! Ik heb ze op die andere comp gewoon gedownload, zonder dan ook maar een enkele fout :). Hmm, waar kan het nog meer aan liggen?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 21:35 schreef Milenco het volgende:
Hier doet die wel goed!? Vaag! Ik heb ze op die andere comp gewoon gedownload, zonder dan ook maar een enkele fout :). Hmm, waar kan het nog meer aan liggen?
Hmm... mooi, dus niks kapoet:)
Nou, delete ff alle USB driver sjit, en dan ff rebooten, en hij herkent je USB enzow.
Dan misschien weer ff rebooten (niet bij W2k iig), en dan weer proberen.
Misschien werkt het, misschien niet.
Kijk ook ff in je BIOS of alles goed staat, en probeer wat settings.
Nog niks? Dan weet ik het ook niet meer;)

Succes!

• Milenco
Misschien tóch een fout in de kabel :?
Op m''n eigen computer doet die ook! Maar dan kan ik wel een hel gedeelte downloaden, en dat gaat allemaal goed, maar dan komt het toch voor dat die opeens wer kapt. Zo ff proberen of dat met die andere computer ook is....

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 10:23 schreef Milenco het volgende:
Misschien tóch een fout in de kabel :?
Op m''n eigen computer doet die ook! Maar dan kan ik wel een hel gedeelte downloaden, en dat gaat allemaal goed, maar dan komt het toch voor dat die opeens wer kapt. Zo ff proberen of dat met die andere computer ook is....
Laat het ons weten:)

• Milenco
Oke ;)
Hijs ff aan het opstarten (net aangedaan). Heeft iemand de camera al met oplaadbare batterijen geprobeerd? (Ik heb zelf nu eigen Energizer batterijen erin en die zijn echt supersnel op). Ik kan ik m''n camera''tje ook met 1 of ander proggie als webcam gebruiken?

Verwijderd

en van dat batterijen die vol zijn, ik had er 2 die nog vol waren, en 2 leeg:?

• Milenco
Doet perfect op andere comp!?!?!?
Nogmaals trouwens (dat die perfect doet :P)
Dan toch maar via het netwerk de pics downen als het echt niet anders wil

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:24 schreef Milenco het volgende:
Oke ;)
Hijs ff aan het opstarten (net aangedaan). Heeft iemand de camera al met oplaadbare batterijen geprobeerd? (Ik heb zelf nu eigen Energizer batterijen erin en die zijn echt supersnel op). Ik kan ik m''n camera''tje ook met 1 of ander proggie als webcam gebruiken?
webcam kan volgens mij niet.
Maar de batterijen gaan idd snel op (40 a 50 foto''s hooguit), maar verder issie wel ok.
Oplaadbaar had ik geprobeer.
een 700ma en 500ma en 2x een 1100ma betterij er in gedaan (40min onder acculader, eentje omhulsel weggesmolter:(), maar die batterijen waren dus niet echt sterk enzow, maar ik denk met goede batterijen (meer dan 1100ma:?), en 4 daarvan, en goed opgeladen, gaat ie wel redelijk mee. Dus meer dan die standaard zooi.

P.S Duw er GEEN onoplaadbare standaard in, die zijn METEEN leeg:?

• Milenco
Is trouwens ook heel vaag. Die standaart Energizer batterijen de in de verpakking zaten waren ook al zo leeg, maar als ik op de batterijen druk om nivo te testen zitten ze zowat helemaal vol?!

En die adapter, hoeveel A moet die zijn? Wat zijn de specs? Want op de HP site kon ik niets vinden

Update:

Die GP batterijen dan (zijn ook oplaadbare, 1600 mAh, 1.2V)
Alleen risico is groot om erin te doen, setje van 4 batterijen + oplader kost 50 piek :'(

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:28 schreef Milenco het volgende:
Doet perfect op andere comp!?!?!?
Nogmaals trouwens (dat die perfect doet :P)
Dan toch maar via het netwerk de pics downen als het echt niet anders wil
hehe, dan ff zo he:)

weet je wel tenminste dat het geen deffect is.
Ik had ook wel eens problemen dat hij zegt communication device error blablabla, of iets wat daar op lijkt.
Was alleen op 1 PC.
Was na een paar keer USB drivers weggooien voorbij, en alles werkt weer prima!

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:32 schreef Milenco het volgende:
Is trouwens ook heel vaag. Die standaart Energizer batterijen de in de verpakking zaten waren ook al zo leeg, maar als ik op de batterijen druk om nivo te testen zitten ze zowat helemaal vol?!

En die adapter, hoeveel A moet die zijn? Wat zijn de specs? Want op de HP site kon ik niets vinden
kijk onderop je camera, en tada!
2000ma, 6volt, + op middelste pin.

• Milenco
Op donderdag 26 april 2001 11:34 schreef NvidiaGebruiker het volgende:

[..]

kijk onderop je camera, en tada!
2000ma, 6volt, + op middelste pin.
Lol :D ff kijken of ik nog zo''n instelbare oplader heb.

HP PhotoSmart 215 is eigenlijk best wel bagger......

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:37 schreef Milenco het volgende:

[..]

Lol :D ff kijken of ik nog zo''n instelbare oplader heb.

HP PhotoSmart 215 is eigenlijk best wel bagger......
why bagger?
qua batterijverbruik wel jah:), maar je kan er toch ook aardige foto''s mee maken.

• Milenco
Bagger omdat:
1 Die instelbare adapter niet eens doet
2 batterijverbruik
3 je kan hem niet als webcam gebruiken
4 de probs die je erbij hebt (ik dan).
5 Dat als je iets extra''s erbij wilt (bv adapter) mag dat alleen van HP zijn anders vervalt de garantie :r

Zo, m''n hart is gelucht :)

Update:
waar is BTW dat ding voor onderop (zwarte rondje)? Zodat je hem op een standaard kan zetten oid?

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 11:51 schreef Milenco het volgende:
Bagger omdat:
1 Die instelbare adapter niet eens doet
2 batterijverbruik
3 je kan hem niet als webcam gebruiken
4 de probs die je erbij hebt (ik dan).
5 Dat als je iets extra''s erbij wilt (bv adapter) mag dat alleen van HP zijn anders vervalt de garantie :r

Zo, m''n hart is gelucht :)

Update:
waar is BTW dat ding voor onderop (zwarte rondje)? Zodat je hem op een standaard kan zetten oid?
1 doet het hier prima!
Jij misschien verkeerde polariteit? + moet op middelste pin!
2 ok, is veel
3 ok, klopt ook
4 is jou probleem, heeft niks met de cam te maken
5 who cares? Niemand ziet dat jij een andere adapter hebt gebruikt!

Verwijderd

sjek je ICQ!

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heeb de 215 nu ook. Hij bevalt prima.... Het ENIGE nadeel vind ik het batterijverbruik.

Ik vind nergens echte duidelijkheid over het gebruik van oplaadbare batterijen. Of ben ik dom? Zo niet, kan aub iemand het helemaal uitleggen hoe het met oplaadbare battarijen zit??

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik heb nu dus ook zo'n ding, heel leuk apparaat. Heb wel eens probleempjes met bewegen (dat foto's zijn bewogen, maar goed...), als je "Instant Review" uitzet, gaan batterijen stukken langer mee...

Had nog een vraagje, is er een mogelijkheid om foto's te uploaden naar dat apparaat (naar kaartje), zonder speciale lezer oid (softwarematig...)

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Op maandag 04 maart 2002 10:18 schreef BlackTide het volgende:
Ik heeb de 215 nu ook. Hij bevalt prima.... Het ENIGE nadeel vind ik het batterijverbruik.

Ik vind nergens echte duidelijkheid over het gebruik van oplaadbare batterijen. Of ben ik dom? Zo niet, kan aub iemand het helemaal uitleggen hoe het met oplaadbare battarijen zit??
Gebruiksaanwijzing pagina 44:
Caution: Do not use rechargeable batteries with your HP PhotoSmart 215 digital camera.
Ik gebruik overigens gewoon oplaadbare batterijen hoor...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwa, is het echt nodig om hiervoor een bejaard topic omhoog te hengelen :?
Als je iets wilt weten, kan je beter een nieuw topic openen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.