Toon posts:

[BC3] wil mijn dvd op een laptop aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb een mooie pioneer 105SZ DVD maar wil die meenemen naar curacao * ga naar stage daar :9 * maar het punt is ik krijg daar een laptop dus zou ik een externe behuizing moeten hebben voor mijn dvd heeft iemand een id wat voor merk/type ik moet hebben en waar ik die kan kopen? * liefst in de buurt van A''Dam.

thx voor de hulp

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan je niet beter een laptop regelen met dvd? Ik weet dat je vraag daar niet mee is beantwoord maar dit lijkt mij een beetje omstreden.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
tja dat was ook mijn 1e opmerking maar zij weigeren mij een dvd te geven IVM me de bedrijfs regels :? zij willen niet dat iemand een dvd gaat kijken ermee maar ze hebben geen problemen met counterstrike dat is wel toegestaan maf niet waar?

• BC3 Victim
Dat is wel een beetje vreemd ja nou ja suc6 dan maar.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt maar nou weet ik nog steeds niet hoe zo''n externe dvd bay wordt genoemd help PLS

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 22:32 schreef Ringo11 het volgende:
ja bedankt maar nou weet ik nog steeds niet hoe zo''n externe dvd bay wordt genoemd help PLS
Geen idee ;)

Verder alles goed CR ? :P

• BC3 Victim
Zit je voor een snelle dvd speler dan niet een beetje met de snelheid van usb? Ik weet niet wat de snelheid van usb is maar ik neem aan dat je beter scsi kan hebben.

Greetz Reus

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
http://www.alternate.nl/
kijk bij behuizing SCSI/IDE

http://www.cablesonline.net/cablesonline/usb525ideexc.html

Zijn er zo honderden te vinden.
Pagina: 1