[BC3] 2 Voedingen in 1 PC ??

Pagina: 1
Acties:

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Ik ben van plan een BIG-Tower te kopen met een 235 Watt ATX voeding. In die kast passen 6 5.25" drives. En aan die voeding zitten maar 4 aansluitingen :( , ik wil al die slots volproppen dus dan wil ik er een voeding bijzetten.

Maar nu komt mijn vraag:

Hoe zorg ik ervoor dat 2 voedingen tegelijkertijd aangaan in een pc ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan ook gewoon verdeel stekkertjes kopen dit geeft bijna nooit problemen en zijn niet zo duur.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 27-07 22:15
Of *klik* hier eens.

• Jodel
  • Laatst online: 10-01-2024
(jarig!)
Volgens mij moet het wel kunnen... Als je er ruimte voor in je kast hebt...

Suc6 ermee

Grtz Jodel *D

Verwijderd

kan zeker wel.
Klooi wat, en het werkt ;-)
Maar koop idd een verdeel stekkertje, en een 300 watt voeding ofzow.
Dan gaat het makkelijk met eentje!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Met 6 drives lijkt me 1 voeding inderdaad wat aan de krappe kant.

Ik vermoed dat je als 2e voeding een AT-voeding zult moeten gebruiken, geen ATX.
Of je met gaan uitzoeken welke pennetjes je op elkaar moet zetten om die voeding aan te laten gaan, want in ATX zitten wat terugkoppelingen tussen voeding en bord.

Je kunt dan eerst de AT-voeding aanzetten, en die alleen een aantal drives laten voeden; je kunt dan netjes wachten tot de drives op toeren zetten.

Achteraf kun je dan de ATX-voeding netjes aanzetten, die dan ook het moederbord voedt.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je moet groen met groen verbinden
en een zwarte met zwart (aan de kbl naar je mobo) en de grijze met een zwarte van dezelfde voeding dus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1