Ha,
Ik wil es aan de gang met BeOS en SuSE Linux, maar dan heb ik wel een hardware modulator-demodulator nodig. Omdat mijn externe Victory 56000EN het een half jaartje geleden ''hogerop zocht'', en ik nu een interne softmodem (Diamond SupraExpress 56i V Pro) heb, is mijn vraag: welke - zo goedkoop mogelijke - hardware-modem kan ik het beste aanschaffen? Dit met in het achterhoofd dat kabel eraan komt...
Guillaume (zeg nou nie da dat een rare naam is:r, want da''s gewoon ''Willem'' in ''t Frans8-)).
Ik wil es aan de gang met BeOS en SuSE Linux, maar dan heb ik wel een hardware modulator-demodulator nodig. Omdat mijn externe Victory 56000EN het een half jaartje geleden ''hogerop zocht'', en ik nu een interne softmodem (Diamond SupraExpress 56i V Pro) heb, is mijn vraag: welke - zo goedkoop mogelijke - hardware-modem kan ik het beste aanschaffen? Dit met in het achterhoofd dat kabel eraan komt...
Guillaume (zeg nou nie da dat een rare naam is:r, want da''s gewoon ''Willem'' in ''t Frans8-)).
zzorry, dan, mijn oprechte excuses. Maar zou je (of iemand anders) dan ook zo aardig willen zijn om een antwoord te geven op mijn vraag?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Joaa, maar ik zou graag persoonlijke ervaringen willen weten met bepaalde merken, en dan eigenlijk niet van ''heuj, XXXX is vet goed, nooit problemen mee gehad'', maar juist ''t tegenovergestelde: ''Euj, die nie, want ik heb er maar twee maandjes van kunnen genieten, en toen zocht ''ie ''t nie meer'' of ''slechte garantie gekregen''. Snappie?Op donderdag 26 april 2001 00:43 schreef Moartn het volgende:
Pricewatch
Volgens mij zit er ook support in Linux voor Winmodems, ik weet alleen niet of er ook een driver voor jou modem is.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik betwijfel het... Maar als je me een link stuurt waar ik naar zo''n driver kan zoeken... Ik heb trouwens SuSE Linux 6.2 aangeschaft, tijdje geleden.
Voor als het niet lukt met die softmodem drivers onder linux:
Ik heb een dynalink V1456E-R2

Bevalt prima en er nog nooit probs mee gehad
Ik heb een dynalink V1456E-R2

Bevalt prima en er nog nooit probs mee gehad
Eeuwige n00b
Ja, en ik heb nog wel een US Robotics modem liggen.
Nog nooit problemen mee gehad, duh
Nog nooit problemen mee gehad, duh
Engineering
Pagina: 1
op klikken hoor