[BC3] magneet bij atx????

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
K heb laatst een systeem gebouwd met een atx toren . Ik kreeg er een magneet bij weet iemand waar die voor is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op je hdd plakken? :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
en dan????

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56
bij mij (gebouwd door computer firma) zit er een magneet met een gat om ed aansluiting voor led, speaker en powerknop, heb echter geen idee waarom

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Da''s geen magneet denk ik (simpel te testen: spijker erbij houden) maar ferriet: dient om je kabeltjes (naar LED panel, reset switch etc.) te ontstoren.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

is dat geen ontstorings ringetje. Moet je om bepaalde kabels heen doen. Ferriet (kern) heet dat of zo.

Grtz. SP

[/edit minuutje te laat..... :) ]

• BC3 Victim
ja euh ... jullie hebben gelijk ... (ouch)
is inderdaad geen magneet lijkt maar zo...
toch bedankt zoiezo niet waar het voor was

Pagina: 1