Toon posts:

[BC3] Aargh! mijn pc doet niks meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het begon allemaal toen ik mijn ibm 45gb (ja, die met de bad sectors) wilde aansluiten. eerst was alles ok, maar ik had de lege ibm als c: en mijn opstartschijf (quantum fireball 13gb)als d:. Dit was niet goed dus ik sluit de boel anders aan en toen gebeurde het....mijn hele bak postte niet meer!

Ik heb echt alles geprobeerd om het weer werkend te krijgen en ook opgestart zonder alle "onnodige dingen" dus alleen met videokaart, moederbord, geheugen en cpu. Niks werkt want het scherm blijft zwart en de normale geluiden bij het starten hoor ik niet meer. Nu heb ik een andere proc te leen, maar die doet het ook niet. Dus ik denk dat mijn mobo naar de klote is, dat weet ik dus niet zeker.

Iemand een id?

systeem =/was: mobo abit be6-II met msi converter naar socket 370, celly 466@581@2,1V, 2x 64mb, 1 ibm 45gb, 13 gb quantum fireball, gkracht2 mx 32mb, soundblaster 128, 10/100 mbit nic en een 56k6 modem

Verwijderd

kijk even als je je vidoe kaart eruit trek of hij piepjes geeft.

dit kan je ook doen met je mem, zonder mem heeft je mobo ook piepjes.

dus dat kan je nog testen.
anders denk ik als hij dit niet doet dat je mobo is overleden.

Verwijderd

Nouja das lekker lullig voor je!!
Als je systeem dood gaat mag ik je gkracht hebbe??

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor geen piepjes met en zonder geheugen :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je die CMOS jumper al gebruikt? moet je ff van rechts naar links zetten en dan terug (of andersom, licht eraan hoe je er tegen aan kijkt niet waar?). Wel eerst pc uit natuurlijk :P Ben je wel je password van je bios kwijt en je instellingen, maar je hebt kans dat ie het dan weer doet. Heb met die cmos jumper al meerdere malen mijn niet meer postende systeem aan de praat gekregen. Er is dus toch een God! 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 15:10 schreef GambitRS het volgende:
Er is dus toch een God! 8-)
Geen God bij mij dus :(

Verwijderd

misschien je mobo doorgefikt bij de hdd plaatsing?

"just maybe"

Verwijderd

dan is denk ik je mobo defect.

suc-6 met het zoeken naar een nieuwe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je nog garantie? >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
5 jaar garantie van abit dus dat zit wel goed :) Naja dan maar een T-bird systeem >:)
Pagina: 1