De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kijk eens f de geluidskaart er goed in zit en probeer anders eens om hem in een ander slot te plaatsen. Heeft dit allemaal niet geholpen , probeer dan eens een andere geluidskaart.
Fdisk.exe lost al je problemen op. Net zoals het NIET installeren van ME!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat ook wel eens helpt is in je bios de onboard sound op disable te zetten (derde en vierde menu links. Als het goed is is het dan over (had het probleem zelf ook
)
Ik heb de geluidskaart al in een ander slot geprobeerd ook.
Ook geloof ik niet dat het probleem aan ME ligt omdat ik op mijn ude systeem ook ME draaide.
Verder heb ik um in de bios helemaal uitgezet.
Ook geloof ik niet dat het probleem aan ME ligt omdat ik op mijn ude systeem ook ME draaide.
Verder heb ik um in de bios helemaal uitgezet.
domboOp woensdag 25 april 2001 12:23 schreef Jamez_Joint het volgende:
Fdisk.exe lost al je problemen op. Net zoals het NIET installeren van ME!
Pagina: 1