[BC3] Hij vind steeds de geluidskaart opnieuw. Help!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds een paar weken een Duron 800 op een MSI K7T Turbo.

Nou heb ik een probleempje met mijn geluidkaart.
Telkens als ik die installeer dan blijft ie het een poosje goed doen, maar na 4 of 5 dagen (of na 4x opnieuw opstarten dus) krijg ik inneens in beeld: "New PCI Audio Adapter found"
Mijn geluid diet het dan oppeens niet meer, dus ik moet al mijn drivers uninstallen en alle apparaten die met de geluidskaart te maken hebben eruit gooien. Dan comp herstarten, dan vind ie dus weer de geluidskaart, die installeer ik dan weeer en dan doet ie het weer voor 4x (of 5) en dan gebeurd hetzelfde.

Mjin specs staan hieronder. Verder gebruik ik de Aureal 2.0 drivers.

Ik heb dit probleem pas sinds dit moederbord, op mijn oude systeem (AMD k6-2 500 op ASUS en later op een DFI moederbord) had ik dit probleem niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kijk eens f de geluidskaart er goed in zit en probeer anders eens om hem in een ander slot te plaatsen. Heeft dit allemaal niet geholpen , probeer dan eens een andere geluidskaart.

• BC3 Victim
Fdisk.exe lost al je problemen op. Net zoals het NIET installeren van ME!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Wat ook wel eens helpt is in je bios de onboard sound op disable te zetten (derde en vierde menu links. Als het goed is is het dan over (had het probleem zelf ook :P)

• BC3 Victim
Ik heb de geluidskaart al in een ander slot geprobeerd ook.
Ook geloof ik niet dat het probleem aan ME ligt omdat ik op mijn ude systeem ook ME draaide.
Verder heb ik um in de bios helemaal uitgezet.

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 12:23 schreef Jamez_Joint het volgende:
Fdisk.exe lost al je problemen op. Net zoals het NIET installeren van ME!
dombo :r

Pagina: 1