Toon posts:

[BC3] Powerline.......SUCKS

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Seagate 20,4 Gb 5400 rpm was kapot gegaan, dus ik heb hem opgestuurd naar Powerline, en die gingen de harde schijf als hij te maken viel doorsturen naar de fabriek van Seagate in Ierland ergens.

Ok ik doe dat ding in een pakje en stuur hem op. Na 2 a 3 weken niks gehoord te hebben ging ik Powerline toch maar eens bellen.

Hoi mag ik Marko>die had ik de vorige keer ook aan de lijn gehad toen ik zei dat hij kapot was waarop hij zei dat ik hem dus moest opsturen naar Powerline(3 jaar garantie).

ok ik krijg die harrie dus aan de lijn, "ja die naam komt me bekend voor, even geduld (zo''n kut liedje) *na 2 minuten* "hallo?" ja? "hij is dus kapot en we sturen een nieuwe op" ik zei dus ik kon hem omruilen voor een ander merk he ja en dan wel wat bijleggen? "nee dat kan niet" dat zei u vorige keer wel "nee dat kan ik nooit gezegd hebben" hij loog dus want zo schlemiel ben ik nou ook weer niet!.:(
ok dan niet, stuur maar op dan "uiterlijk woensdag is hij bij uw" (het was zaterdag, dus binnen 4 dagen) ok dat is goed.
:Z
Er gaat anderhalve week voorbij en ik ontvang weer niks!
Omdat ik overdag werk belde mijn moeder eergister, en die zou het wel eens regelen! HAHA ja juist (nu is het dus ongeveer 5 weken aan de gang), belt ze, "ja ik bel voor dat moederbord"|:( pff ze weet niet eens wat een computer is damn..maarjah dus toen ik thuis kwam van m''n werk verteld m''n moeder:
"je hebt het verkeerd begrepen hij is die dinsdag naar Ierland verstuurd om hem te laten maken" WAT? gotve****** die gast zit gewoon een potje te liegen tegen mij EN tegen mijn moeder! (niet dat ik haar zo''n gaaf wijf vind maar ik haat mensen die liegen).

Ik kan soms wel eens erg vergeetachtig zijn, maar niet met computers hoor, ik heb zelfs gevrogen wat er mis mee was (met die hd) dat wist hij niet. Dat wijst erop dat hij echt gezegd heeft dat hij kapot was.

Damn ik geloof dat het een lang verhaaal is mischien ietswat onoverzichtelijk maar ik raad niemand dus aan om er iets te kopen>al is het maar een actie voor mij:)

Bedankt voor het lezen en hopelijk ondervinden jullie zoiets nooit bij die harrie''s!

PS: mischien weet iemand iets om het die gast betaald te zetten>icq staat aan!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:54
Ja, dat is dus de reden waarom ik relatief veel bij Powerline / ACI of Dostech haal. Ik woon namelijk in de buurt. Met problemen kan ik persoonlijk langsgaan, waardoor ze je veel minder makkelijk kunnen afschepen. Bovendien staan er veel klanten in de winkel. Dus als ze echt vervelend doen, kan je herrie schoppen waardoor de dan aanwezige klanten in de winkel een negatievere houding krijgen. Niet leuk voor de klandizie van Powerline, dus laten ze dat wel uit hun kop :)

Opsturen en per telefoon regelen geeft vaak meer problemen.
BTW, ik zou (denk ik) nooit bij Powerline bestellen als ik niet in de buurt woon. Zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet. Meestal is het ergens anders goedkoper en dan denk ik van: als ik het nou bij Powerline haal voor 1 of 2 geeltjes meer, dan kan ik tenminste persoonlijk langs in geval van problemen.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Tip 1: Ga naar ACI (www.aci-computers.nl)
Tip 2: Ga naar SWW (www.sww.nl)

Beide profs

btw. Dostech=duur!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Hmmz, ik heb ook een kapotte Seagate HD gehad, ik heb m gewoon rechtstreeks naar Seagate gestuurd (Zitten in Schiphol-Rijk ofzow)

Ik had 6 dagen later een nieuwe HD in huis :)

webOS all the way!

Verwijderd

ik had een p3 550 slot 1 gekocht op een beurs vorig jaar bij Powerline...helaas gaf het ding de geest. dus ik opsturen naar PL; zij zouden het ding naar intel sturen. Ik na een tijd (8 weken; want zo lang duurt dat bij intel) vragen of ze al wat wisten "mm..duurt inderdaad wel lang meneer; we gaan het navragen en laten het u weten". na een uurtje werd ik al teruggebeld met de mededeling dat de heren (m/v) bij Intel mijn CPU hadden kwijtgemaakt. PL loste de zaak op door mij binnen een dag een p3 700 toe te sturen aangezien ze geen p3 550 meer hadden , inclusief converter en cooler zonder bijkomende kosten. kortom, prima gedaan. Het kan verkeren.....

Verwijderd

Dit geloof ik dus gewoon niet, je werkt zeker bij PL. Op een beurs gekocht en dan een nieuwe P3-700 krijgen.

Ja right...

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
powerline >> zoetermeer toch?

heeft me oom ook z''n compu gekocht maar die was er wel te vreden over :?

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:19
Dostech == duur?? Dostech == failliet!!!

Powerline is niet echt goedkoop, en ik ga tegenwoordig vaak naar informatique voor m''n zooi. sww is op zaterdag dicht, dus daar heb je niets aan (hoewel ze wel goedkoop zijn). En powerline kom ik alleen als ik snel dingen nodig heb.

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Uhmmm, wrom staat dit op GoT???

Hier hebben ze toch een shopsurvey voor uitgevonden ?!?!?

Schiet mij maar in de feestverlichting . . .

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Dit geloof ik dus gewoon niet, je werkt zeker bij PL. Op een beurs gekocht en dan een nieuwe P3-700 krijgen.

Ja right...
je denkt dat ik hier een beetje uit mijn nek zit te lullen? dat is toch gewoon redelijk: zij hebben geen p3 550 meer; ze maken de mijne kwijt (intel althans), dan moeten ze toch iets nieuws verzinnen niet? Wellicht als je zo sceptisch als jij bent ingesteld dat je inderdaad nooit iets voor elkaar krijgt bij een zaak... ;)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

DosTech is dood of zo, denk ik.
Powerline is nu veel duurder geworden, Informatique is veel beter. Als je kleine dingen moet hebben ga je naar Ascob (Ook zoetermeer bij Seghwaert).

Als je problemen hebt bij PL, gewoon langsgaan. Helpt altijd. Telefonisch is kut!!!!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet over goedkoop/duur of een andere zaak ik heb het over de service van powerline, dit deel ik jullie mede en als dutchrups daar niet van gediend is ga je toch even lekker posten in stoute usertjes?

En Iceman, dat is dan goed opgelost>alhoewel die 8 weken, dat is wel heel erg lang!

En trouwens als ik geen 2e hd had dan kon ik nu al 5 weken niet online, en het duurt nu nog 2 weken zoals gezegd, hopelijk kan ik dat wel vertrouwen!

Verwijderd

wellicht heb ik mazzel gehad. overigens lag die 8 weken aan intel; bij PL schijnen ze het ding direct te hebben opgestuurd. Zou je natuurlijk wel kunnen zeggen: als het zolang duurt bij Intel, kan PL mij dan niet even bellen om te zeggen het iets langer duurt...

Verwijderd

Topicstarter
tjah, neej dat kunnen ze niet!

Verwijderd

Oke, sorry Iceman.
Ik had je eerste posting een beetje te snel gelezen en was in de veronderstelling dat ze hem bij Powerline zelf waren kwijtgeraakt. Ik heb zeker een brilletje nodig.

Als ze hem bij Intel zijn kwijtgeraakt zal Intel wel voor de kosten opdraaien en is het ook logischer dat je een P3-700 mee naar huus krijgt.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 25 april 2001 14:44 schreef CRACKIE het volgende:
tjah, neej dat kunnen ze niet!
WEL ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 13:32 schreef dutchrups het volgende:
Uhmmm, wrom staat dit op GoT???

Hier hebben ze toch een shopsurvey voor uitgevonden ?!?!?

Schiet mij maar in de feestverlichting . . .
Ja dat zat ik me net dus ook te bedenken... dit is toch een HARDWARE algemeen forum?!
Van mij mag je best zeiken over een leverancier maar doe dat in het juiste forum. En namen van verkopers gebruiken is gewoon lame.
We hebben nog altijd met mensen te maken, ook verkopers zijn mensen en maken (grote) fouten.
Je kunt nu wel zeggen: "dat is er een van power line!" Niet dus.. ik zou dus nooit in de verkoop willen....

maar als het zo gegaan is, is het idd een slechte zaak en kun je dat op een slimme manier aanpakken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vreemd genoeg staan niet alle winkels in de shop survey zoals graficall waar ik ook een slechte ervaring opgedaan heb.

Verwijderd

Topicstarter
na 2 1/2 week nog niks..
en ik zou hem na 2 weken zeker binnen hebben, nu bel ik woensdag zelf op en nu wil ik deze week nog een nieuwe hd!
Ik ben het echt strontbeu!
Pagina: 1