Toon posts:

[BC3] Laptops, wat kan je wel, wat niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik sta opt punt om een laptop te kopen en wel de Acer 522TXV, een PIII600, 128, 8mb vid AGP2x, 12 Gb HD... en nou vraag ik me beetje af van wat ik er wel mee kan en wat niet, ik bedoel een spel als Black&white, goed 3d.... kan ik vergeten? Iemand enig idee hoeverre je verliest met een desktop systeem? Please lemme know :-)

Mauro alias Osmosis

Verwijderd

je kan niet of nauwelijks 3D-games spelen op de meeste laptops, maar games als C&C enzo lopen prima!

En jah, denk dat je B&W wel kan vergeten.

Verwijderd

Wacht nog even met kopen, de eerste laptops met 3d komen eraan. Ik meen zelfs dat Compaq er al eentje in zijn assortiment heeft

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je een 3D-kaart in je Laptop zet dan kun je wel 3D-games spelen! >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

De duurste DELL heeft een Geforce GO aanboord, dus daarop valt zeer goed te gamen. Nu alleen nog ergens 10.000 piek vandaan halen :9.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Toshiba heeft er ook eentje met een GeForce 2 Go erin....
Een 900 Mhz PII geloof ik..
De revieuws staan iig in de computer totaal :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

lol 900 mhz pII :)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Op woensdag 25 april 2001 00:57 schreef Darkman het volgende:
lol 900 mhz pII :)
OC-ing roels >:)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 23:31 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
je kan niet of nauwelijks 3D-games spelen op de meeste laptops, maar games als C&C enzo lopen prima!

En jah, denk dat je B&W wel kan vergeten.
Ik heb hem op m''n Dell P3 650MHz 256MB Sdram gespeeld en daar is het nog best goed te doen 800 X 600.
Er zit een 8MB Ati Rage mobility M1 vid kaart in.

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 00:38 schreef Beaves het volgende:
De duurste DELL heeft een Geforce GO aanboord, dus daarop valt zeer goed te gamen. Nu alleen nog ergens 10.000 piek vandaan halen :9.
AAH, hij is dus goedkoper geworden. :9

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:08

winnie

de poes...

Ik speel op mijn laptop (P2@366 (geen celeron!), 256MB, 8MB Ati rage pro) bijna alles. resolutie meestal 640*480. Alleen delta force (1t/m3) loopt kut, maar dat zou denk ik met een geforce ook zo zijn. daarvoor heb je gewoon een sterke proc nodig. Overigens krijg ik vandaag B&W, dus dat heb ik nog niet getest.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

een laptop moet je eigenlijk niet kopen om er spelletjes op te gaan doen, maargoed, het kan natuurlijk wel.
een tip voor je scherm: koop er eentje met een 14,1 inch tft scherm, met kleinere kan je geen 1024*768 draaien, en das niet echt ideaal voor het gewone office gebruik zeg maar
(lees: word,access, coden en dat soort dingen)
Pagina: 1