Toon posts:

[BC3] PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ons pa die wil de volgende pc aanschaffen:

CPU: Athlon 900
128 sdram 133 Mhz
32 mb SVGA kaart VIA shared
en een soundkaart soundblaster compatible |:(

is dit een beetje te doen?

dan ga ik de video kaart vervangen door een TNT 2 32 Mb AGP 4x en een terratec geluidskaartje.

Is deze configuratie een beetje relaxed om op te counterstriken enzo??

greetzzz

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

kijk counterstrike draait er wel op maar voor 5 tientjes meer heb jee een geforce 2mx das al een stukkie beter

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

beetje meer gehuegen is geen overbodige luxe... mijn 384 MB is ook zo vol :(

maar om alleen mee te caonterstrijken is ''t wel te doen...

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
wat doe jij allemaal met jouw pc? Volgens mij heb je alleen voor multimedia authoring zo''n smak geheugen nodig. * DaZZle heeft 256 en heb geloof ik nog nooit meer dan 196 bezet gehad. Maarja, is nu toch niet duur, dus kan je er netzogoed 256 inkwakken maar zelfs voor zwaar gebruik is dat meer dan zat.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 24 april 2001 22:44 schreef MPdave het volgende:
beetje meer gehuegen is geen overbodige luxe... mijn 384 MB is ook zo vol :(

maar om alleen mee te caonterstrijken is ''t wel te doen...
ligt er aan wat je wilt gaan doen... als je win98 wilt gaan draaien, is 128 wel genoeg, maar 256 een stuk prettiger
wil je w2k gaan draaien heb je al snel geheugengebrek met 128 MB. 256 is dan een stuk prettiger... maar nog meer zoals 384 zoals MPdave heeft kan ook geen kwaad :9

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
enneuh, heeft ie een subwoover+4 point geluid 3d dinges etc speaker? Nee? why bother upgrading naar iets moeilijks als je het verschil met dat wat je nu hebt toch nauwlijks zal horen. Als je nu iets nieuws moest kopen ok...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb nog een ABIT Arcadia SP50 geluidssetje aan deze pc hangen dus da komt wel goed denk

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 22:47 schreef DaZZle het volgende:
wat doe jij allemaal met jouw pc? Volgens mij heb je alleen voor multimedia authoring zo''n smak geheugen nodig. blabla...
nou toevallig doe ik daar dus aan ja, en ook veel 3D moddeling/mapping, met textures erbij enzo...maar ''t is tuurlijk maar net wat je ermee gaat doen. :)
Pagina: 1