[BC3] sb128 drivers ennog een icq vraagje

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
ik heb de originele driver cd niet meer, nu wil ik dus drivers downen bij creative.
op zich niet zo''n probleem, ware het niet dat er staat dat ik ook een bepaald .lib bestand moet downen en dat ik maar in de readme.txt moet kijken wat ik darmee aanmoet.
nu weet ik alleen niet hoe zo''n lib (library?) bestand moet openen?

weet iemand wat ik hiermee aanmoet?

verder nog een kort vraagje overr icq.
bij m''n vriendin word ie af en toe vreselijk traag (het typen) ik heb dat volgens mij ook wel eens gehad maar zou niet meer weten waar dat aan lag.
ze drait win98se op 64 mb mem, dat zou natuurlijk het probleem kunnen zijn, die 64 mb, maar volgens mij moet dat toch niet echt uitmaken.
iemand een idee?

tijd voor verandering.

Verwijderd

die SB128 .lib staat er ook, je moet die 2 samen combineren, best irritand enzo, ken je niet nog iemand met de drivers ervoor? want er zijn veel verschillende voor in omloop... Standaard win driver pakt um nie ?

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
nee, heb win me erop gezet maar die zag nix..
kan nog is ff handmatig kieken :)

tijd voor verandering.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Men downloade de benodigde bestanden, dus de *.exe en de libz die je daar aangepraat worden. Zet ze in dezelfde dir en run de executeble. En toen moest ie t doen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen