Mijn "super" systeempje heeft nogal vaak de neiding om vast te lopen, dit onder Win98SE én onder Win2K, zo kan ik ook niet eens DxDiag draaien... Dit zit er in: ASUS A7A266 mobo, AMD Athlon 1100 proc, Infineon 256MB SDRAM, ASUS V7700 Deluxe... Heb zo''n beetje alle drivers, enz. geprobeert, niets helpt! Iemand bekent met dit soort problemen?
heb ik verdorie allemaal dure merk onderdelen, kan ik niet eens een spelletje spelen... misschien ga ik maar weer voor zo''n Grote 1 PC...
Hoi,
dit soort problemen kunnen eigenlijk door alles veroorzaakt worden.
Mijn tip, ga eens lekker oudhollands troubleshooten, probeer gewoon alle onderdelen los te testen, probeer eens te booten met zo min mogelijk hw en zie waar het blijft hangen, kijk ook of de comp in dos hangt en hoe de Bios is..
Good luck
dit soort problemen kunnen eigenlijk door alles veroorzaakt worden.
Mijn tip, ga eens lekker oudhollands troubleshooten, probeer gewoon alle onderdelen los te testen, probeer eens te booten met zo min mogelijk hw en zie waar het blijft hangen, kijk ook of de comp in dos hangt en hoe de Bios is..
Good luck
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Misschien een slechte geheugenmodule. Op mijn werk hebben we ook een hele slechte lading modules ontvangen en die geven ook steeds vastlopers of vage foutmeldingen.
Verwijderd
Kan een slechte geheugenmodule ook de problemen veroorzaken zoals gevraagd in:
[topic=167570]
[topic=167570]
Mijn tip: verkoop die zooi voor een vrienden-prijs aan een persoon waar je vaker wat aan verkoopt, en koop een nieuwe bij de grote een.!! Hehe>:)
OK, ik ben er al achter... Het lag aan de videokaart. Heb al een nieuwe gehaald. Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1