Toon posts:

[BC3] cyrix pr300 @ 225MHz of AMD K6 200Mhz, keus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de keuze om een cyrix pr300 die op 225mhz draait te nemen of een amd k6 die op 200mhz draait te nemen. Het gaat draaien op een intel TX mobootje. Wat is beter om te gebruiken voor de snelheid. Het is een unreal dedicated servertje en verder een beetje office. En is die AMD flink over te klokken? die cyrix draait nu op 266Mhz zonder problemen. Wat is sneller?

Ik vergeet het bijna. ik heb ook nog een intel 233mmx ter beschikking. en is die een beetje over te klokken.

Verwijderd

De AMD of de Intel. Die Cyrix kun je niet ver overklokken, en/of hij wordt vreselijk heet.

Verwijderd

die Intel 233MMX is IMO de vlugste/beste.
Met een beetje geluk krijg je hem wel 267

Greetz ;)
Taranis

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan ga ik de intel maar es proberen dan. en vet overklokken natuurlijk :-)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:56

JJJ

Cyrix is gigantisch traag, 266 mhz kun je vergelijken met... hmm... 166 mhz denk ik.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kheb 2 jaar geleden ook een cyrixje gehad PR200 :r:r:r:r:r:r:r:r

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Topicstarter
Hee, niet mijn cyrix beledigen :), tot vorig jaar oktober was het nog mijn hoofdpc. nu heb ik onderstaand systeem (zie sig). Over het algemeen heb ik er veel plezie van gehad toen. Was ook niet duur dat ding. Maar nu heb ik wat meer keus. Ouwe rotzooi op het werk moest weg. Ik ga voor de intel en die zet ik dan minimaal op 266Mhz. hopen dat dat mobootje nog hoger wil. Paar extra coolers. Ik vind overklokken leuk, maar durf het niet meer aan met mijn hoofdpc. die heb ik al een keer gebakken. :'(

Verwijderd

Ik heb Intel, AMD en Cyrix, en die Cyrix is zwaar klote, AMD is wel goed maar die intel is sneller(dit slaat alleen op die k6 200 vergeleken met de P233mmx).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em al draaien. 262mhz staat ie nu (intel p233mmx). hij staat op3,5x 75. ik wil em hebben op 4x 75, das 300mhz :P

• FFF
  • Laatst online: 21:04

FFF

233mmx die cyrix en amd zuigen, zijn niet echt bagger langzaam, maar wel kl#te cpu''s

• Vrieskist
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op woensdag 25 april 2001 19:01 schreef killerbolt het volgende:
ik heb em al draaien. 262mhz staat ie nu (intel p233mmx). hij staat op3,5x 75. ik wil em hebben op 4x 75, das 300mhz :P
jij kan goed rekenen ;)

maareh goede keus, ik denk dat die P1 266Mhz nog sneller is dan mijn K6-2 500Mhz :'( :'(

traag ding, maar zie mijn sig :D :D :*

Verwijderd

Topicstarter
OH, maar dit is mijn 2e computer hoor >:)
Beetje overbodige luxe. Ik ben trouwens bezig om er nog een paar compleet te maken. Ja dat krijg je dan als je stageloopt ijb een automatiseringsbedrijf. Wat voor hun zooi is, is prima te gebruiken voor mij.
Zie mijn sig voor me "echte" computer.

Verwijderd

Topicstarter
Die pc draait goed. Nu ga ik er nog 1 opbouwen. Ik heb nu nog de keus uit een cyrix m2 pr300 @266mhz, amd k6 200, intel p166mmx, misschien een 200mmx, week niet zeker

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik had laatst ook zo''n cyrix kreng. :r
Is nu wel een mooi sleutelhangertje 8-)
Pagina: 1