De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij computerland kan je geloof ik ook je laptop zelf samenstellen.
Ga alleen niet naar Computerland Arnhem, je kan beter die in Utrecht hebben. In Arnhem staan nogal botte lui.
Ga alleen niet naar Computerland Arnhem, je kan beter die in Utrecht hebben. In Arnhem staan nogal botte lui.
edit:
Als je ergens zelf samen kan stellen, moet het best wel mogelijk zijn om alle losse onderdelen gewoon mee te krijgen zodat je hem zelf in mekaar kan bouwen
Als je ergens zelf samen kan stellen, moet het best wel mogelijk zijn om alle losse onderdelen gewoon mee te krijgen zodat je hem zelf in mekaar kan bouwen
Cool! Kan da echt bij Dell?? Mijn volgende pc (ga ik in januari/februarie 2002 halen) wordt dan wel een vet cool systeem als je zelf enigsinds mag bepalen wat erin mag
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Verwijderd
geinje zeker
waar je uit kan kiezen is het volgende.
1) snelheid aantal MHZ
2) hoeveelheid geheugen
3) grote van de HD
4) grote van het TFT scherm
meer kan je niet kiezen dat ik weet
1) snelheid aantal MHZ
2) hoeveelheid geheugen
3) grote van de HD
1a) Type en merk processorOp dinsdag 24 april 2001 19:54 schreef elmo22 het volgende:
geinje zeker
1) snelheid aantal MHZ
2) hoeveelheid geheugen
3) grote van de HD
5) wel of geen intern netwerkadaptertje
6) wel of geen interne modem
7) wel of geen hotkeys voor internet
edit:
foute edit en dus weer weggehaald
Ja, je kunt ook voor branders kiezen. Ze zijn alleen een ''beetje'' prijzig.Op dinsdag 24 april 2001 19:59 schreef wfvn het volgende:
[..]
1a) Type en merk processor
5) wel of geen intern netwerkadaptertje
6) wel of geen interne modem
7) wel of geen hotkeys voor internet
CD-ROM of DVD/CD-ROM en kgloof soms zelfs branders... maar dat weet ik niet zeker
edit:
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Pagina: 1