[BC3] Moederbord probs na upgraden geheugen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi *,

Vanmiddag heb ik het geheugen in mijn Linux server ge-upgrade. Toen ik de pc weer aanzette was alles wat er gebeurde een lange piep, die zich om de vijf seconden herhaalde.

Het beeldscherm doet niets; aan de monitor of de videokaart ligt het niet want verwisselen van die twee gaf geen resultaat.

Het geheugen eruithalen werkte evenmin.

Iemand ideeen?

Jelmer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:19

FFF

Misschien je mobo vern*#kt anders zou ik het niet weten. Doet hij het nu ook niet met andere geheugen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk ook even of het originele geheugen er nog goed in zit en druk alle andere kaarten effe aan dit wil wel eens helpen.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kijk ff in je manual van je mobo, daar staat vast wel in wat die piepjes betekenen.