Toon posts:

[BC3] Optische muis heeft vertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moet je hem schoonmaken :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo Tweakers,

Mijn logitech optische muis (logitech N.S. :) ) heeft vertraging. Als ik hem even niet gebruik (10 sec of langer) Moet ik hem eerst een keer of 3 schudden voor jij weer reageerd. Net of de sensor die kijkt of er bewogen word maar om de 30 seconden kijkt of dit zo is.

Iemand de zelfde ervaring en of liever nog ook de oplossing.

Greetz, Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lijkt de NS wel ;)

• BC3 Victim
Hier heb ik toch niets aan :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is dat niet die power-saving mode, dat ie maar 3 keer per seconde positie checkt om batterijen te sparen? Pas als je hem weer actief gaat bewegen gaat hij weer op volle snelheid checken.

Stond iets over in bij de review, is inderdaad wel kut zo.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Het gaat hier toch niet om een draadloze of wel soms?

Engineering

Verwijderd

Topicstarter
nee maar zonder gein, het kan zijn dat er vuil voor het oogje zit...

probeer de drivers ff opnieuw te installeren

• BC3 Victim
Het is inderdaad geen draadloze en schoonmaken heeft niet geholpen Drivers zijn ook vers.

Verwijderd

Topicstarter
is het een usb of ps/2 ??

• BC3 Victim
Helemaal USB ja,

en de optische van microsoft heeft geen problemen. Die heb ik ook even op deze pc getest namelijk. En ook de logitech aan de andere pc daar heeft hij hetzelfde probleem

Verwijderd

Dan zou ik er vanuit gaan dat het defect in de muis zit...

Ik heb hier ook een Logitech Optical (USB) muisje en gaat als een speer

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm nou ik zat ook te denken aan een intern defect dan bij die muis, ik heb er nooit problemen mee gehad met optische muisjes, ja, in UT dat snipen gaat me net ff iets te rap ;)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

dat lampje gaat inderdaad na een paar seconden minder fel branden. Pas als je ''m beweegt gaat hij weer op z''n allerfelst branden (til ''m maar es op, dan zie je dattie na een paar seconden minder fel gaat). Kweet niet precies waarom hij minder fel gaat bij een tijdje inactiviteit, want het stroomverbruik zal toch geen probleem zijn lijkt mij :)
In elk geval, misschien is jouw ondergrond niet zo geschikt. Als het lampje dan in de "standby" gaat ziet ie misschien niet meer goed of hij beweegt of niet...

Verwijderd

Misschien is je kabel te lang, moet je hem beetje inkorten zodat je weer een lekkere ping krijgt...

edit:
letter vergeten |:(

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op dinsdag 24 april 2001 18:11 schreef PsyFlux het volgende:
dat lampje gaat inderdaad na een paar seconden minder fel branden. Pas als je ''m beweegt gaat hij weer op z''n allerfelst branden (til ''m maar es op, dan zie je dattie na een paar seconden minder fel gaat). Kweet niet precies waarom hij minder fel gaat bij een tijdje inactiviteit, want het stroomverbruik zal toch geen probleem zijn lijkt mij :)
In elk geval, misschien is jouw ondergrond niet zo geschikt. Als het lampje dan in de "standby" gaat ziet ie misschien niet meer goed of hij beweegt of niet...
Dat heeft niet te maken met inactiviteit.
Meer met het feit voor het sparen van jouw ogen (ooit eens in dat lampje gekeken als hij fel brand? Dan begrijp je gelijk wat ik bedoel).

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• BC3 Victim
Nou ja na nog een keer de drivers wegehaalt te hebben en opnieuw instaleren lijkt hij het goed te doen. Bedankt allemaal.

O ja in dat lampje kijken is niet aan te raden.

Greetz Reus

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 19:47 schreef Excrusiator het volgende:

[..]

Dat heeft niet te maken met inactiviteit.
Meer met het feit voor het sparen van jouw ogen (ooit eens in dat lampje gekeken als hij fel brand? Dan begrijp je gelijk wat ik bedoel).
hehehe, jaaah das bijna een laserpen :) ook leuk in het donker, een beetje over de muren heen schijnen...

Verwijderd

kijk eens bij: system properties. mouse/human interface, je muis opzoeken, en volgens mij staat daar ergens een hokje dat je moet afvinken met:

Allow this computer to turn off this device to save power.

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 08:02 schreef olav het volgende:
kijk eens bij: system properties. mouse/human interface, je muis opzoeken, en volgens mij staat daar ergens een hokje dat je moet afvinken met:

Allow this computer to turn off this device to save power.
Nou dat kan ik nergens vinden. Wat mij echter wel is opgevallen is dat dit probleem zich pas na een halfuur na het opstarten van de computer gaat voordoen. HET IS DUS NIET OPGELOST ZOALS IK DACHT :'(

Greetz Reus

Pagina: 1