Mijn logitech optische muis (logitech N.S.
Iemand de zelfde ervaring en of liever nog ook de oplossing.
Greetz, Reus
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Stond iets over in bij de review, is inderdaad wel kut zo.
Engineering
probeer de drivers ff opnieuw te installeren
en de optische van microsoft heeft geen problemen. Die heb ik ook even op deze pc getest namelijk. En ook de logitech aan de andere pc daar heeft hij hetzelfde probleem
Verwijderd
Ik heb hier ook een Logitech Optical (USB) muisje en gaat als een speer
Deze plek is te koop.
Verwijderd
In elk geval, misschien is jouw ondergrond niet zo geschikt. Als het lampje dan in de "standby" gaat ziet ie misschien niet meer goed of hij beweegt of niet...
Verwijderd
letter vergeten
Dat heeft niet te maken met inactiviteit.Op dinsdag 24 april 2001 18:11 schreef PsyFlux het volgende:
dat lampje gaat inderdaad na een paar seconden minder fel branden. Pas als je ''m beweegt gaat hij weer op z''n allerfelst branden (til ''m maar es op, dan zie je dattie na een paar seconden minder fel gaat). Kweet niet precies waarom hij minder fel gaat bij een tijdje inactiviteit, want het stroomverbruik zal toch geen probleem zijn lijkt mij
In elk geval, misschien is jouw ondergrond niet zo geschikt. Als het lampje dan in de "standby" gaat ziet ie misschien niet meer goed of hij beweegt of niet...
Meer met het feit voor het sparen van jouw ogen (ooit eens in dat lampje gekeken als hij fel brand? Dan begrijp je gelijk wat ik bedoel).
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
O ja in dat lampje kijken is niet aan te raden.
Greetz Reus
Verwijderd
hehehe, jaaah das bijna een laserpenOp dinsdag 24 april 2001 19:47 schreef Excrusiator het volgende:
[..]
Dat heeft niet te maken met inactiviteit.
Meer met het feit voor het sparen van jouw ogen (ooit eens in dat lampje gekeken als hij fel brand? Dan begrijp je gelijk wat ik bedoel).
Verwijderd
Allow this computer to turn off this device to save power.
Nou dat kan ik nergens vinden. Wat mij echter wel is opgevallen is dat dit probleem zich pas na een halfuur na het opstarten van de computer gaat voordoen. HET IS DUS NIET OPGELOST ZOALS IK DACHTOp woensdag 25 april 2001 08:02 schreef olav het volgende:
kijk eens bij: system properties. mouse/human interface, je muis opzoeken, en volgens mij staat daar ergens een hokje dat je moet afvinken met:
Allow this computer to turn off this device to save power.
Greetz Reus