Ja, ik zit dus stuck in HL. In de lift-schacht. Je moet eerts in de liftschacht springen en hopen dat je het trappetje grijpt: is gelukt. Dan klim ik helemaal naar boven, ook via de richeltjes en de andere laddertjes. Tenslotte hangt er aan de lift een trappetje. Ik heb al heel vaak geprobeert er naar toe te springen, maar krijg het niet gedaan. Zie ik iets over het hoofd???
Verwijderd
Gaat dit over Opfor? In dat geval moet je kijken naar een touw/kabel dat er hangt. Als het over gewoon Half-Life gaat weet ik het niet (is al te lang geleden
). Je kunt ook (als je die al hebt) de superjump (bukken en springen) proberen. Succes ermee.
Ja, ik kan me voorstellen dat het al lang geleden is. Ik heb het spel helaas nog maar heel kort...
Het gaat dus over Half-life (=titel topic: duh).
De super jump he... zal ik eens proberen. Ik weet niet of ik die heb. Zal dus wel niet. Maar bedankt voor de tip...
Het gaat dus over Half-life (=titel topic: duh).
De super jump he... zal ik eens proberen. Ik weet niet of ik die heb. Zal dus wel niet. Maar bedankt voor de tip...
Verwijderd
Je moet dus wel op die lift springen helemaal boven in en dan op de lift met de koevoet een gat in het dak van de lift rammen en dan er in springen, je bent hier echt geen superjump nodig !! ! Trouwens gaaf spel ik heb hem bijna helemaal uitgespeeld want die laaste levels zij niet leuk/niet te doen. Je kunt trouwens op het web ook wel een walktrough vinden met een beetje fantasie
heb het net ff gespeeld. k vinut nog steeds leuk
je moet gewoon springen, hoor. je moet er alleen op letten dat je naar boven kijkt als je springt, omdat gordon anders de ladder niet vastpakt en dan is het dus fjiew......splat...
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
da-lynx: je moet die laatste levels juist wel spelen joh! Vooral het eindlevel tegen het boss monster is gaaf
Ik vond de laatste levels op Xen eerst wel leuk, maar daarna steeds minder (alles is zo vaaaaaag!
). Ik had veel liever gehad dat die boss naar de Aarde was gekomen...
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Hey! Dat is een goede tip Verlon! Ik ga direkt kijken of ik het nu gedaan krijg. In de liftkoker springen en de ladder pakken was niet zo lastig, gewoon een hele lange aanloop nemen. Maar dat kan niet vanaf het randje in de lift. Dus omhoog kijken. OK, ga ik doen.
En die lastige eindlevels: daar ben ik nog lang niet denk ik.....
En die lastige eindlevels: daar ben ik nog lang niet denk ik.....
Ben ik dan zo'n rukker ofzo? Ik kijk omhoog maar iedere keer is het splat. Ik heb ook al geprobeerd met de crowbar in de trap te haken, maar dat werkt (uiteraard) niet.
Emm, wat doe ik nu? Moet ik soms iets hebben voordat ik die jump haal? Dat bukken helpt ook geen bil.
Meer tips?
Anders maar de pussy-methode: wil iemand de savegame van direkt na de jump mailen???
Wel erg pussy, maar ja... Kom ik teminste verder...
Emm, wat doe ik nu? Moet ik soms iets hebben voordat ik die jump haal? Dat bukken helpt ook geen bil.
Meer tips?
Anders maar de pussy-methode: wil iemand de savegame van direkt na de jump mailen???
Wel erg pussy, maar ja... Kom ik teminste verder...
Misschien dat hier nog wat hulp staat : http://half-life.pcgame.com/walkthru/index.html Het is alweer een tijdje dat ik het gespeeld heb, dus een oplossing kan ik je zo niet geven.
[removed]
Verwijderd
Ik speel HL op me P133, 32 meg
. ZO'n kickass spel moet je gewoon doen, maakt nie uit hoe!
In beide gevallen, gewoon springen! Zorg wel dat je die knop loslaat zodra je airborne bent, anders spring je meteen weer van die ladder af
.
En die lift is niet zow lastig om op te komen. Gewoon naar de grond kijken, 2 stappen zetten, en op het laatste moment springen... (ff saven van tevoren
In beide gevallen, gewoon springen! Zorg wel dat je die knop loslaat zodra je airborne bent, anders spring je meteen weer van die ladder af
En die lift is niet zow lastig om op te komen. Gewoon naar de grond kijken, 2 stappen zetten, en op het laatste moment springen... (ff saven van tevoren
Verwijderd
Ja, die buk/spring methode is ook een truukje apart.. Zorg dat je de hazard course goed hebt gedaan, zodra je spring de buk toets dus weer loslaten..
Als dit al moelijk is vrees ik het ergste voor je...
Als dit al moelijk is vrees ik het ergste voor je...
Als je er echt niet uitkomt:
1. Maak ergens een shortcut naar hl.exe
2. Voeg bij die shortcut aan de cmdline toe -dev -console (niet zeker hiervan)
3. Start half-life via de shortcut.
4. Linksboven in het menu zie je een knop 'Console' staan. Die heb je niet nodig
5. Als je op dat richeltje staat douw je op ~ (tilde) De console komt naar beneden.
6. Je typt 'noclip'. Je douwt weer op ~ om de console weg te halen.
7. Je kan vliegen!
1. Maak ergens een shortcut naar hl.exe
2. Voeg bij die shortcut aan de cmdline toe -dev -console (niet zeker hiervan)
3. Start half-life via de shortcut.
4. Linksboven in het menu zie je een knop 'Console' staan. Die heb je niet nodig
5. Als je op dat richeltje staat douw je op ~ (tilde) De console komt naar beneden.
6. Je typt 'noclip'. Je douwt weer op ~ om de console weg te halen.
7. Je kan vliegen!
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Het is toch echt geen zware sprong. Zonder bukken zelfs...
De save ligt als het goed is in je mailbox....
De save ligt als het goed is in je mailbox....
Pagina: 1