en ik wil graag geheugen bijkopen.
Waar kan ik dit doen en wat kost dat?
Kom nou niet aan...van nieuwe kopen enz..
Waar kan ik dit doen en wat kost dat?
Kom nou niet aan...van nieuwe kopen enz..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Inderdaad...
Uhmmmm, gecondoleerd....Ik heb een compaq 2256
of het altijd zo is, weet ik niet. Maar ik heb een E500. En ik had een defecte Lifetec liggen met toshiba-geheugen. Ik plug dat reepje 64MB toshiba in m''n compaqje... maar mooi dattie maar 32MB zagOp dinsdag 24 april 2001 16:47 schreef Reus het volgende:
Je moet naar een qompaq dealer. Want compaq heeft eigen geheugen en dat geheugen van een ander merk geeft altijd trammelant.
damn, zoiets wilde ik ook net gaan zeggenOp dinsdag 24 april 2001 19:21 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Uhmmmm, gecondoleerd....
damn, stel je niet zo aanVolgens mij heet zoiets een TROLL
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
grapjes worden niet steeds herhaald... ze zijn dan niet leuk meerOp dinsdag 24 april 2001 20:24 schreef ALH het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat zulk soort grapjes nog konden!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
tis inderdeed vast geen poging tot flamen of echt ronduit afzeiken... maar ik wordt een beetje simpel van die opmerkingen over Compaq.... DAT het zo is, weet bijna iedereen. Dat iemand die het niet weet, erop gewezen wordt lijkt me ook geen probleem... maar om nou dat domme commentaar te plaatsen... het voegt niets toe aan de discussieOp dinsdag 24 april 2001 20:40 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Hmm, het zou eventueel een troll kunnen zijn, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Great minds think alike!
Helaas geldt dat dus NIET voor mijn Compaq Armada E500. Als ik het geheugenreepje uit m''n Lifetec in m''n E500 plug, ziet m''n armada maar 32 van de 64MB. OOK als ik dat reepje (toshiba) uit de lifetec ALLEEN in m''n armada druk (dus zonder het originele compaq-reepje erbij)Op dinsdag 24 april 2001 22:49 schreef 456GT het volgende:
Ik heb zelf een tijdje voor compaq gewerkt en bij trainingen is ons altijd verzekerd dat de zeer hardnekkige fabel dat er alleen compaq geheugen in een compaq past al jaren niet meer geldt. In principe moet je dus gewoon een willekeurig sdram''etje kunnen gebruiken. Mocht je perse compaqgeheugen willen dan kan je dit gewoon bestellen via een winkel waar compaq wordt verkocht; bereid je dan wel voor op heel erg schrikbarend hoge prijzen. (fl 400,- minimaal voor 128mb bijvoorbeeld...)
Great minds think alike!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.