De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ik iets electronisch in Rotterdam wil hebben, dan ga ik altijd naar
Display Elektronika
Jan Ligthartstraat 61
3083 AL Rotterdam
010-4854213
maar ik verwacht eigenlijk dat je die toch wel hebt gehad.
Wat ik indrukwekkend vind is dat ik noch met AltaVista, noch met Google iets kan vinden, alleen probeert de laatste me te verleiden tot ZVP3306.
Sterkte.
Display Elektronika
Jan Ligthartstraat 61
3083 AL Rotterdam
010-4854213
maar ik verwacht eigenlijk dat je die toch wel hebt gehad.
Wat ik indrukwekkend vind is dat ik noch met AltaVista, noch met Google iets kan vinden, alleen probeert de laatste me te verleiden tot ZVP3306.
Sterkte.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Chips worden idd speciaal gemaakt. Een simpele transistor wordt altijd standaard gemaakt.
Ik denk dat je dus
1. moet kijken of je de exacte specs van de ts echt weet (letter verkeerd zien op zo''n klein ding is heel makkelijk)
2. Waar komt ie vanaf? Probeer een vergelijkbaar getrashed apparaat te krijgen, en check de specs, of sloop hem er gelijk van af.
Ik denk dat je dus
1. moet kijken of je de exacte specs van de ts echt weet (letter verkeerd zien op zo''n klein ding is heel makkelijk)
2. Waar komt ie vanaf? Probeer een vergelijkbaar getrashed apparaat te krijgen, en check de specs, of sloop hem er gelijk van af.