[BC3] PC hangt na 5 a 10 minuten

Pagina: 1
Acties:

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20
Ik heb het volgend probleem! heb hierzo het volgende staan.

AMD thunderbird 900
Aopen AK73 pro
128 mb 133mhz
bigtower 300watt voeding
SB live value
56k6 modem
realtek netwerkkaart
ibm dtla 30 gb.

Na het opstarten crasht de pc na een minuut of 5 a 10. Start ook niet meer op. Ik moet dan de mobo voedings stekker los halen en terug plaatsen. Dan start de pc weer op.

?????

Boedha

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij gaat het een stuk beter als je je PC aan mij geeft... >:)

Is te vaag; probeer overal nieuwe drivers/updates van te vinden ofzo.

Anders ff met minimum config (alleen vga erin laten) en kijkuh wattie dan doet, als goed één voor één kaartjes weer toevoegen totdattie weer vastslaat; dan weet je wat het was...

Vreet wel tijd...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20
Wil hem best aan je geven, maar hij is niet van mij.

Nieuwe drivers installeren lukt niet voordat je ook maar iets probeert valt tie al uit. Nieuwe bios flashen durf ik eigenlijk niet echt te doen ivm het uitvallen.

Kaart voor kaart proberen dat kan ik wel eens proberen.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• BC3 Victim
ik heb precies hetzelfde probleem gehad, bij mij was het verholpen door door standby modes in de bios af te zetten, bij video, en dan op always on zetten, weet de precieze naam niet meer, maar je snapt het wel denk ik, ik heb alleen een ander moederbord, dus misschien ziet jou bios er wat anders uit..

later...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Eerst formateren en dan Via drivers installeren

• BC3 Victim
Bios moet je niet zo snel flashen, alleen als laatste optie. Format .. sjeez. dat is wel voor de non-tweakers hiero. " stuk? FORMAT C: !!!!" ..alsof ze er blij me zijn.

gewoon eerst in veilig modus opstarten en dan zien of ie vastloopt. je bios ff nalopen, en wat die andere ook al zeiden, alles eruit behalve vga kaart, en 1 voor 1 teruzetten (na steeds opstarten) totdat ie weer vastloopt.

succes ermee! :)

Pagina: 1