De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik, 2x. Wij hebben dit probleem hier op het werk ook gehad, was zomer van 1999 (die hele hete zomer ja). Bleek dat het moederbord uit ging zetten, waardoor sommige contacten werden verbroken. Dell heeft toen een heleboel mobo''s vervangen. Het ging geloof ik om één batch, misschien dat jouw PC ook een mobo uit die batch heeft... het ging toen om P2-333''s, P2-350''s en P2-400''s (hebben allemaal hetzelfde mobo).Wie kent de OptiPlex GX-1 van Dell ?, en heeft deze problemen ook gehad ?
Virussen? Scan ze hier!
Heb je hem al helemaal goed schoon gemaakt, al het stof weggeblazen. Ook uit de voeding.
Is de koeling van je proc nog goed?
Dell gebruikt geen CPU-fan maar er zit vaak een case-fan, die op/naar het koelblok blaast van de CPU.
probeer anders eens het forum op de site van Dell. Daar wordt vaak nog over oudere systemen gediscussieerd.
Suc6!
Verwijderd
Ik hoop voor je dat het dit is want dit is gemakkelijk op te lossen.
Succes ermee
Fout! Da''s Compaq die jij bedoelt, Dell gebruikt WEL CPU-fan''s, maar die zit (vaak) onder zo''n groene afzuigkap verborgen.Dell gebruikt geen CPU-fan maar er zit vaak een case-fan, die op/naar het koelblok blaast van de CPU.
Virussen? Scan ze hier!
Prettig weekend allemaal
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
THNX.
P.S. Veel succes en laat het ons ff weten of het gelukt is.
Zoveel stroom trekt die voodoo kaart toch niet ?
Aan die VooDooII zal het niet liggen (wat betreft de hoeveelheid prik); ik heb ook een GX1 400, een collega van me ook, en hij heeft er ook een VooDooII in zitten zonder problemen. Andere collega heeft er zelfs een 32MB PCI kaart in zitten (ja, die GX1 hebben we voor ''t werk). Nooit problemen gehad met die dingen, ook niet na het inbouwen van extra 7200rpm disken.Op zaterdag 28 april 2001 05:52 schreef HvO het volgende:
Ik hoop niet dat de Voodoo II add-on kaart het probleem vormt, want anders heb ik wel erg weinig videogeheugen op de Ati onboard videochip.
Zoveel stroom trekt die voodoo kaart toch niet ?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.