Online Gamen met Gratis Providers!

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren even getest met welke provider ik de beste ping had met ping.exe (DOS). zo dus: C:\ping www.adres.nl

IGR min=65ms max=200ms gemiddeld=132ms
Wanadoo min=32ms max=65ms gemiddeld=48ms
Tmfweb min=50ms max=160ms gemiddeld=105ms

Dit heb ik 3 keer gedaan.

Daarna ben ik gaan gamen (Unreal Tournament) bij de Demon Internet Deathmatch en unreal.tweakers.net.

Ik had een ping van 100-200 met mijn oude provider IGR.
Met Wanadoo had ik 60-130, dus een stuk beter. :) :) :) :) :) :)

Dus zie je maar weer, aanmelden bij die gratis providers, en kijk welke het snelst is!! :)

Whatever.

• Neelix
  • Laatst online: 26-01 13:49
Yup en dan je brievenbus volgepropt zien worden met reclame, omdat al die gratis providers jouw gegevens hebben doorverkocht...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Harmen
  • Laatst online: 22:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb al geruime tijd een gratis provider gehad (Zonnet), ik heb nog niet gemerkt van reclame... Ik heb niets te verbergen.. jij? ;)

Whatever.

• Neelix
  • Laatst online: 26-01 13:49
Ik zit op dit moment op een soort van studenten-campus en via telefoonlijn internetten is niet echt een optie. Dan zou ik namelijk eerst een telefoonlijn moeten laten aanleggen en dat gaat me teveel pieken kosten :(

Nu heb ik via UTP een verbinding met een kabelmodem die ervoor zorgt dat het kabelnet op dit complex werkt als LAN, met een gateway naar internet :)

Enne, zelfs al zou ik een telefoonlijn hebben, dan nog zou ik niet voor zo'n gratis provider gaan. Die gasten moeten ergens hun winst vandaan halen en tot ik weet wat ze nou precies zouden uitvoeren met mijn gegevens, vertrouw ik ze niet...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-01 18:49
Ik vind dat iedereen zich toch wel een beetje aanstelt hoor. Ik wil gerust 1x in de week een reclamefoldertje in de prullenbak gooien als mij dat 30 gulden in de maand aan kosten scheelt.
van het Net heb ik trouwens ook geen reclame ofzo ontvangen. Valt dus allemaal best mee. De belangrijkste bron van inkomsten van die gratis providers is de provisie die ze van de kpn krijgen

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

CABLE RULEZ!

Ik heb kabel nu al 1 hele week. >:)

En echt waar ik kan nu al niet meer zonder!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Op vrijdag 31 december 1999 10:21 schreef aXe het volgende:
CABLE RULEZ!<P>Ik heb kabel nu al 1 hele week. [url="http://i/s/devil.gif"][afbeelding][/url]<P>En echt waar ik kan nu al niet meer zonder!
Ikee nu iets langer maar ik kon niet w8 dus had de laatste keer de tel rekening nog met 250 omhoog gejaagd >:)

Edit:

Oops niet op gelet dat dit een topic was wat ik met de search had gevonden SORRY

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

ik had eerst inbel, daarna casema, nu ADSL..

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
hmm speelden ze 2 jaar geleden ook al UT ?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35
Me heeft al bijna 2 jaar kabel en dat wil ik nog wel ff zo houden :)
Een server met een ping hoger dan 50 ga ik niet heen.
Pagina: 1